Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Det är inte förbjudet att lägga fram bevis som håller för en granskning, att däremot kasta fram samma gamla lögner och påståenden som redan bevisats som felaktiga och lögner, är inte tillåtet.
Det är egentligen inte märkligare än att man t ex inte får prövningstillstånd i Högsta Domstolen om man inte kan uppvisa ny relevant och hållbara argument/bevis. Att bara rapa upp samma gamla redan avhandlade påståenden eller ”bevis” ger nobben.
Med ditt resonemang och sätt att tänka och resonera hade du passat bra i KGB. I din värld är oproblematiskt att försvarsadvokater pga lagstiftning själva begår brott och kan åka i fängelse om de argumenterar för att klienten har rätt i sak. I din värld är det inget problem att förbjuda yttrandet av åsikter, man får ju fortfarande lov att "tänka vad man vill". Fy fan alltså, folk som resonerar som du är ansvariga för hundratals miljontals döda under 1900talet. Lååångt fler än förintelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
seriös forskning om förintelsen
Jo det är just det. Dom bestämmer godtyckligt vad som får forskas om och när du passerar gränsen. Dom har alltid tolkningsföreträde gällande vem som är en "seriös forskare" och vem som är "antisemit".
Den "friheten" är därmed noll och ingenting värd. Det är som att du får ha yttrandefrihet och forska och säga vad du vill, så länge jag håller med dig, men närhelst jag godtyckligt ogillar vad du säger kommer jag godtyckligt att stämpla dig som tankebrottsling och låsa in dig på vatten och bröd.