Om jag redan är väldigt tight, och min nuvarande sexpartner är väldigt imponerad, kan man bli tightare då med knipkulor? Har dessa:
https://www.sinful.se/je-joue-ami-knipkulor-set-3-st men har inte använt på nästan 10 år då jag fick barn. Provar den minsta och tyngsta (2,7 cm, 107 g) och kan gå omkring, träna osv, med dem hela dagen utan att de åker ut eller känns att de utmanar mina bäckenmuskler för att hålla dem kvar. Andra beskriver träningsvärk, att man får börja använda dem liggandes, att de till slut stöts ut helt oväntat. För mig sitter dem bara där och har ärligt talat lite svårt att förstå hur de ska kunna ramla ut.
Är det lönlöst att använda dem då eller? Hade alltså inte tänkt göra några aktiva knipövningar enligt schema, utan endast ha dem inne i några timmar när jag är aktiv varje dag. Funkar det om det man inte ens behöver kämpa för att de ska sitta på plats? Jag menar de sitter ju bara fast där ändå.
Tänkte överraska min sexpartner som en kul grej bara

. De kanske ger mig fördelar också under sex så varför inte... Hur lång tid tar det?
Kan tillägga att jag inte inte tror att jag har värsta musklerna där nere, utan är bara tight ändå.