2022-05-02, 05:59
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
GL mån 2 maj
2022-05-02, 06:02
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
2022-05-02, 06:28
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Håller helt med ! Sanslöst !
2022-05-02, 06:32
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hahaha jävlar vad kränkt du blir! Så fort nån kommenterar en kvinnas utseende i programmet så går du igång som en riktig bitter feminist. Personen som kommenterade Anna gjorde dessutom bara ett konstaterade att Anna inte rakat sig utan att lägga någon värdering i det och säga sin åsikt om det.

Lär dig accepetera att folk alltid kommer kommentera utseende oavsett om det gäller en man eller kvinna. Tror knappast du hade gått till så hårt försvar om någon hade kommenterat någon man i programmet som du inte tycker om.

Nej, jag blir inte det minsta kränkt, och jag är varken bitter eller feminist.

Du försöker mästra mig om att acceptera att folk kommenterar andras utseende, men vägrar acceptera att jag säger vad jag tycker om det. Med andra ord anser du att alla får säga vad de tycker - så länge de tycker som du. Lycka till med den inställningen.

OnT:

Skönt att Shevin åkte ut, trist att även Mattias gjorde det. Han lär inte få det lätt i Gränslandet...
2022-05-02, 08:18
Medlem
plumba69s avatar
Shevin skiter naturligtvis ned gränslandet och är tillbaka ( tyvärr ) i Robinson redan om en vecka

Ni glömmer vad hon själv har påverkat många gånger. Hon har ju spelat basket !!!
2022-05-02, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Nu vet jag inte var Robinsonstränderna ligger med Gränslandet blev ju länkat tidigare i tråden. Ligger på Dominikanska Republikens "fastland", typ några hundra meter ifrån en bilväg.

Jaha det förklarar en hel del, varför väljer man ett sånt ställe? Det ska ju vara på så tomma öar som möjligt tycker jag. Survivor AU är bättre, amerikanska Survivor går inte att kolla på längre, bara ras och homo snack.
2022-05-02, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Shevin skiter naturligtvis ned gränslandet och är tillbaka ( tyvärr ) i Robinson redan om en vecka

Ni glömmer vad hon själv har påverkat många gånger. Hon har ju spelat basket !!!

Glöm inte bort att hon hållit på med brottning också.
2022-05-02, 09:06
Medlem
Senast redigerad av Tombo88 2022-05-02 kl. 09:08.
2022-05-02, 09:07
Avslutad
Avtalet där deltagarna måste signera, någon som har mer info vad som står
där, vilka regler som gäller. /tack

Gränslandet 2 Maj
2022-05-02, 09:39
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Känns inte som du är så smart. Räcker läsa vad du försvarar. Usch
Att påpeka på din dubbel moral och att du gör precis samma sak är inte detsamma som att försvara. Ha ha. Vem är inte "så smart" Jösses människa. "Räcker läsa" ha ha
2022-05-02, 09:49
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Avtalet där deltagarna måste signera, någon som har mer info vad som står
där, vilka regler som gäller. /tack

Gränslandet 2 Maj

Det kontrakt som de skriver på tror jag inte att de får yppa för någon vad det innehåller. Klart att det finns regler i det för deltagarna för vad som de får göra eller inte göra men det lär vi nog inte få reda på. Då kanske de får betala stort skadestånd till produktionen. För några säsonger tillbaka försökte ju en deltagare som hette Carl Hamilton att både bryta kontraktet samt att han ville ha mer pengar från produktionen för att stanna kvar - men honom skickade de hem direkt (det förekom hot mellan flera deltagare!) och han fick inga pengar som han försökte pressa produktionen på.
Senast redigerad av CS128 2022-05-02 kl. 09:52.
2022-05-02, 09:52
Medlem
Enligt intervju med Mattias har man klippt bort mycket av Hayes utbrott, bland annat i örådet där han ska ha flippat på både Linn och Anders.

Han säger sig även ha hört från någon inom produktionen att Hayes fick ett ultimatum. Lägga sig i dödsdansen mot Mattias eller åka hem.

https://nyheter24.se/amp/noje/tv/1014164-nu-bryter-robinson-mattias-tystnaden-om-konflikten-med-hayes-utbrott-utan-dess-like

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in