Citat:
Ursprungligen postat av
Solen89
Ni som röstar på det blåa laget, fattar jag mig inte på!! Jag spyr på Mattias, Linn och efterblivna Joel. Jag föredrar ärligt spel men Linn och Mattias är rent ut sagt skit och hoppas innerligt att ingen av dom vinner Robinson!
Joel kan inte ha alla hästar i stallet. som om att han skulle ha en skruvfel.
Hoppas på det gula laget. Hoppas att Peter, Filip eller Jessica tar hem hela Robinson. För mig ärligt spelande och värdigt vinnare
Osmakligt av dig att kasta ur dig ord som "efterbliven". Hur är din egen intellektuella förmåga - vad är "en skruvfel"? Menar du en "skruv fel", eller "ett skruvfel"? Eller är det ett skrivfel...? Och vad är "värdigt vinnare"? Nä, lille vän. Du ska nog inte prata om andras mentala kapacitet...
Citat:
Ursprungligen postat av
Gv1875
Är inte Shevin kort, basketspelare är väl långa?
Det måste de inte vara, även om det självklart verkar så när man ser proffsspelare. Men nu tillhör väl fröken
Shevin knappast den kategorin.
Citat:
Ursprungligen postat av
Brunturken
Betyder inte att det stämmer för det? Och klart produktionen väljer att höra det? Leder ju till ”känslor” i programmet. Samt att de har textat OLIKA vid olika tillfällen.
Tv4:s textning brukar ju vara sisådär, både stavnings- och översättningsmässigt. Jag minns när
Hayes röstades ut första gången han är med, när det nu var. Han muttrade om att hans lagkamrater var
sneaky, det översattes till
tennisskor... 😄
Citat:
Ursprungligen postat av
orrecrist
Finns på TV4 play. Play funktionen på tvn är också ganska bra.
Annars spoilas det friskt till höger och vänster, men när någon ber om info får denne detta svar. Håhå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Centipede
Jag gick tillbaka och tittade på första avsnittet av gränslandet och då var ju inte Anna så skäggig så uppenbarligen så brukar hon raka sig.
Så om hon hade fått sin hyvel så borde hon ju använt den.
Extremt okänsligt av
Anna att inte ta hänsyn till tittarna och raka sig. Över huvud taget är det dålig stil av tjejerna/kvinnorna att inte ha perfekta kroppar, sjyssta rattar och vara välsminkade.
Förhoppningsvis blir nästa säsongs cast en fusion av
Victoria's Secret-modeller och helt "vanliga karlar". För hela programmet går ju ut på att behaga manliga tittare. 🙄