Citat:
Ursprungligen postat av
keriksson714
Shevin framställs som oerhört osympatisk och hemsk men frågan är om TV4 vill att hon ska se ut att vara så. vi vet inte hur hon är i verkligheten. Döm inte henne bara efter detta även om hon är mycket irriterande.
Jag dömer henne också efter vad hon lagt ut på sociala medier. Redan innan "det värsta" med Joel hände så lade hon och Peter ofta upp stories eller inlägg med laget där de taggade alla utom Joel, eller så valde de bilder där han inte syntes. Det kanske verkar som en liten sak, men det säger en hel del. Uteslutandet fortsatte på utsidan. Jag har inte sett några andra deltagare bete sig på det sättet.
Alltid när jag kollar på ett reality-program så brukar jag kolla upp vad de lägger ut på sociala medier, vad de säger om händelser i programmet, osv. Detta bl.a. på grund av att tv gärna förstärker vissa saker som du säger. Ifall någon betett sig dåligt i ett program, men sedan verkar genuint ledsen för sitt beteende efteråt, ber om ursäkt osv., så brukar jag tänka att "bra att du ber om ursäkt och inser att det var fel. Alla beter sig dåligt någon gång", osv.
Men att se Shevin och Peter bete sig omoget och uteslutande även på utsidan fick mig att på riktigt ogilla dem. Jag blev verkligen besviken.

De kan verkligen inte ta emot kritik. Jessica å andra sidan såg alltid till att tagga Joel när hon lade upp något och hade också skickat en väldigt genuin ursäkt till Joel. Jag tror det också är därför som många ser henne på ett annat sätt än de övriga två.