2022-04-28, 19:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Desirée har verkligen två myggbett till "bröst".
Hon älskar att slå män också, eftersom hon kan med den fysiken, sådana tjejer ska man ha nära sig eller hur?
2022-04-28, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Shevin framställs som oerhört osympatisk och hemsk men frågan är om TV4 vill att hon ska se ut att vara så. vi vet inte hur hon är i verkligheten. Döm inte henne bara efter detta även om hon är mycket irriterande.
TV4 kan bara klippa, dom kan inte tvinga Shevin att säga vissa saker. Med logiskt tänkande så förstår man att Shevin är elakare än resten av deltagarna. Min gissning är att hon saknar självinsikt baserat på det hon själv gått ut med på sociala medier. Istället för att ursäkta sitt egna beteende så försöker hon framstå som någon som helt oprovocerat blivit attackerad och hatad på sociala medier. Såklart ska hon inte bli det. Ser dock ingen ödmjukhet från hennes sida.
2022-04-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hate to say it, men jag har laddat ner avsnittet och spelat upp den lilla sekvensen 20 gånger. Hon säger "waste". Det räcker med att titta på hennes läppar så ser man det.
Ok, säger du det så👍, men hon är fruktansvärt otrevlig som person ( av det man ser i programmet ).
2022-04-28, 20:14
Medlem
Ochotnyryads avatar
Alltså håller med. Kan inte minnas att jag tyckt illa om ett helt lag som jag gör med nord.
Det är ju inte schysst då de säkert är helt ok en och en ( utom shevin, tål henne inte 😡 . Hon är elak )
Livet kommer förhoppningsvis lära henne lite ödmjukhet
2022-04-28, 20:16
Medlem
mr.demons avatar
Mattias åker nog ut. Tråkigt. För han gör bra TV.

Många tycker syn om Joel. Jag tycker han är sjukt tråkig.

Desirée ser ut som en crossfit brud.

Angela är coolast.

Hippien känns utdaterad.Tråkig figur.

Linn är en bensinmack. Hon ryker nog också snart.

Shevin kanske är en f#itta. Vete fan. Ogillar i alla fall henne inte. Alla verkar hata henne. På grund av att hon klankar ner på Joel va.
2022-04-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Då får du lyssna en gång till. Det är 100% ”what a waste”… Dels är det textat som what a waste i avsnitten innan, utöver det har Shevin gått ut och sagt att det är what a waste hon säger.

Edit: Även Hanna har sagt att det är what a waste som sägs.
Ok
2022-04-28, 20:24
Medlem
Vad jag tror kommer hända på söndag:
Peter vinner immunitetstävlingen
I princip alla på örådet röstar på Mattias och han åker.

Produktionen jobbar hårt för att få ut Mattias, mycket tråkigt. De vill väl att han ska möta Hayes i gränslandet för att skapa lite drama där.
2022-04-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Mattias åker nog ut. Tråkigt. För han gör bra TV.

Många tycker syn om Joel. Jag tycker han är sjukt tråkig.

Desirée ser ut som en crossfit brud.

Angela är coolast.

Hippien känns utdaterad.Tråkig figur.

Linn är en bensinmack. Hon ryker nog också snart.

Shevin kanske är en f#itta. Vete fan. Ogillar i alla fall henne inte. Alla verkar hata henne. På grund av att hon klankar ner på Joel va.
Vadå bensinmack
2022-04-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Ja verkligen sjukt dåligt. Han är den som spelat bäst.

Absolut!
2022-04-28, 20:33
Medlem
CockWitchs avatar
Jag har noterat att Shevins rumpa har krympt sedan start. Inte lika läcker som innan. Förövrigt tröttsamt att se shrek och shreckelina bli kära i varandra i gränslandet.
Senast redigerad av CockWitch 2022-04-28 kl. 20:35.
2022-04-28, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Håller med, under Robinson historia har jag nog aldrig så genuint ogillat ett helt lag.
Filip och Hanna har väl bara dåligt omdöme, men ändå.
Håller med. Filip och Hanna verkar ändå ok, men resten är allmänt osköna.
2022-04-28, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Vet att Raymond har kallat en person valpen och det var inte många år sen. Han har ju elak mot personer. Ett tag var han på en, sen en annan, sen en tredje tror jag. Var ändå "bra" att han bytte lite då och då så inte en person fick ta allt. Majoriteten av gänget tyckte ju inte om honom så de hade varandra.
Raymond var ett svin, men det var ändå kul att han satte på en annan deltagare i buskarna.

Undrar förresten om Filip och Hanna gjorde något under karantänen. Fick lite såna vibbar. Hanna gjorde dessutom slut med sin kille direkt när hon kom hem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in