2022-05-02, 13:10
Medlem
Elin jag älskar dig.
Gluggen, Jessica och Soc Shevin är ni så svaga att gruppmentaliteten gör att ni måste attackera i grupp som hyenor mot Joel och andra? Skämma på er! Nära och kära måste skämmas över er!
Senast redigerad av Tilikum 2022-05-02 kl. 13:20.
2022-05-02, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Läste någonstans i forumet att Shevin och Angela ska ha en live där de pratar om Joel.
Så Angela är också helt knäpp... Synd hon var en favorit.

Är verkligt orolig över detta. Mår faktiskt dåligt. Hoppas det inte stämmer. Och vad ska de säga? Att han är överkänslig? Att han är som ett barn? Som sagt så följer Angela och Joel varandra och träffades för inte alltför länge sedan. Alla förstår att Joel kan vara jobbig att leva med på en öde ö i 24h. Alla människor är väl ens lite jobbiga att leva med 24/7 när man svälter. Speciellt om man inte klickar. Och som kommit fram så tänker Joel ofta lite annorlunda kring diverse händelser som sker i Robinson. Jag förstår att man krockar ibland, men det är inte egentligen det som är problemet.

Det Shevin missat är att hennes attityd och beteende överlag inte egentligen har något med Joel att göra. Vad hon än säger om Joel, så kommer det inte ändra uppfattningen vi (iaf jag) har om henne. Speciellt inte efter att ha läst vad hon lagt upp på sociala medier. Det är hennes attityd och mognadsgrad överlag som är problemet, inklusive hennes brist på sympati och självinsikt. Vi hör ju vad hon säger och läser det hon skriver.

Jämför med Jessica t.ex. Hon har varit där alla gånger, men hon har haft en helt annan attityd till situationen och visat sympati efteråt iallafall. Hon beter sig helt moget och vettigt i programmet också, hon verkar trevlig.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-05-02 kl. 13:24.
2022-05-02, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Läste någonstans i forumet att Shevin och Angela ska ha en live där de pratar om Joel.
Så Angela är också helt knäpp... Synd hon var en favorit.
Angela är på IQ 85-90. Hon ser inte sammanhang i diskussioner.
Hon pratar och säger som det är tror hon medan andra klagar och tror att dom bestämmer FAST HON GÖR LIKADANToch ibland värre.
2022-05-02, 13:24
Medlem
Hayes har verkligen aggressionsproblem och både han och Shevin är mobbare. Att de ens får vara kvar där. Mycket dåligt.
2022-05-02, 13:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Hon pratar och säger som det är tror hon medan andra klagar och tror att dom bestämmer FAST HON GÖR LIKADANToch ibland värre.

Du tog orden ur min mun, skulle också tippa på att hennes IQ ligger där någonstans. (Gluggen 90-100IQ)

Exempelvis under ödesveckan när lagen tre och tre skulle balansera två bollar över sina huvuden. Angela verkade inte begripa att om hon och Joel höll plankan högt så skulle Linns boll att åka av. Efter tävlingen förklarar HELA laget att Angela hade fel, men hon bara:
"Jag och Joel hålla kolla på våran boll, och du hålla koll på din boll". Och sen i syncen "Jag förstår inte hur hon kunde säga att vi gjort fel. Det är klart, hon gör allt perfekt."
2022-05-02, 13:39
Medlem
Jonipoons avatar
Eftersom
2022-05-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Du tog orden ur min mun, skulle också tippa på att hennes IQ ligger där någonstans. (Gluggen 90-100IQ)

Exempelvis under ödesveckan när lagen tre och tre skulle balansera två bollar över sina huvuden. Angela verkade inte begripa att om hon och Joel höll plankan högt så skulle Linns boll att åka av. Efter tävlingen förklarar HELA laget att Angela hade fel, men hon bara:
"Jag och Joel hålla kolla på våran boll, och du hålla koll på din boll". Och sen i syncen "Jag förstår inte hur hon kunde säga att vi gjort fel. Det är klart, hon gör allt perfekt."

"Angela verkade inte begripa att om hon och Joel höll plankan högt så skulle Linns boll att åka av"
Exakt, jag reagerade på just sekvensen också. Hon förstår inte allt. Gorm hade världens tålamod med henne, hon förstod inte ens de enklare diskussionerna oftast.
2022-05-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Känns inte okej att hon vill delta i en live med Shevin där hon ska prata om att hela Joel situationen inte var allvarlig.
Precis, hon kanske inte tänker så smart. Det bästa för henne är ju att hålla sig utanför deras konflikter, hon var inte ens i lag Nord när allt hände. Nu går hon från populär till impopulär bland tittarna, kunde hon inte se den konsekvensen?
2022-05-02, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det kontrakt som de skriver på tror jag inte att de får yppa för någon vad det innehåller. Klart att det finns regler i det för deltagarna för vad som de får göra eller inte göra men det lär vi nog inte få reda på. Då kanske de får betala stort skadestånd till produktionen. För några säsonger tillbaka försökte ju en deltagare som hette Carl Hamilton att både bryta kontraktet samt att han ville ha mer pengar från produktionen för att stanna kvar - men honom skickade de hem direkt (det förekom hot mellan flera deltagare!) och han fick inga pengar som han försökte pressa produktionen på.

Borde gå att få fram någon kopia vad kontraktet innehåller, någon borde känna någon som
har ett, kan vara intressant att se och ev. publicera (utan deltagarnamn)
2022-05-02, 14:11
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Borde gå att få fram någon kopia vad kontraktet innehåller, någon borde känna någon som

Ingenting är omöjligt - bara lite olika svårt
2022-05-02, 14:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Vad som än står i ett kontrakt handlar väl till slut om en bedömningsfråga och vi får ju bara se en bråkdel av vad som händer men visst, vore kul att se.
2022-05-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vad som än står i ett kontrakt handlar väl till slut om en bedömningsfråga och vi får ju bara se en bråkdel av vad som händer men visst, vore kul att se.
Lite konstigt att de accepterade nakenhet hos lag Syd medan de klippte bort det i programmet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in