• 1
  • 2
2006-05-26, 17:36
Bannlyst
Hallå. Kan börja med säga att jag har gått egenom cirka 35 listor med inlägg men inte hittat något som har passat. När jag ska gå ut nu för tiden blir det alltid alkohol men suget på något nytt och tänkte höra vad som passar bäst.
Jag har ingen speciell erfarenhet annat än tradolan jag tog som smärtstillande och alkohol samt hasch en gång.

Ialla fall mina krav är att man ska bli social alltså inte vara rädd för snacka med folk ganska framåt så.. Och inte så beroende framkallande, absolut inte sån drog man blir det av första gången ialla fall.. bakrus, huvudvärk och sånt kan jag leva med.
Hört att benzo ska vara riktigt bra men hört att det är riktigt beroende framkallande..

Hjälp mig nu!
Citera
2006-05-26, 17:46
Medlem
BrunteVIs avatar
tjack!! eller mer alkohol.
Citera
2006-05-26, 18:01
Medlem
Toasts avatar
Lite extacy så springer du runt och pratar med alla och lite därtill.
Fast vill du verka lite mer normal är nog tjack bättre. Men akta dig, kan vara beroende framkallande på ett ganska lömskt sätt. Och du kan säga ganska dumma saker.
Men det är precis vad du söker skulle jag tro.
Mycket trevligt.
Citera
2006-05-26, 18:43
Medlem
likeithards avatar
mannen, drogen du söker är tjack! i kombination med alkohol förvandlas den tjackade person till en översocial, småsentimental pratmaskin!

bra e kan också funka, t.o.m 10ggr bättre. men i långa loppet så är nog tjack att föredra! och det räcker gott & väl.
Citera
2006-05-26, 19:18
Medlem
Tjacktorskens avatar
TJACK är det du söker. Du kommer att tjöta hål i huvudet på dig själv, så social kommer du med största sannolikhet bli.
Citera
2006-05-26, 19:24
Medlem
SinCitys avatar
Kratom, ett lagligt alternativ med små biverkningar, tillika väldigt säker, i praktiken omöjlig att OD:a på då man vomerar innan man fått i sig LD. Jag blir social och ångestfri på Kratom, dessutom får jag ingen sorts bakfylla alls utan jag sover bättre och vaknar utvilad. Ett alternativ så gott som något annat tycker jag...

Jag brukar när jag går ut och bärsar ta lite Kratom som en extra humörshöjare. Detta är dock inget jag rekomenderar eller tar ansvar för då jag vet hur folk kan reagera vid olika blandningar, men för mig funkar det och jag dricker mindre etanol=inte lika full och dryg med vrålångest dagen efter.
Citera
2006-05-26, 19:26
Bannlyst
Ska säga lite bättre. Jag vill vara så normal man kan bli men det skönaste hade varit om man slapp eller oro/ångest/nervös för gå fram och snacka lite med folk, dansa osv. Inte att jag ska berätta om hela mitt liv inför folk eller bli jobbig pratkvarn. Så är tjack fortfarande det bästa ? Jag vet några tjacktorskar som är helt beroende och det är väldigt väldigt virriga, frånvarande i skallen typ.
Citera
2006-05-26, 19:30
Medlem
enannangångs avatar
Kokain är det ultimata för dig, men akta dig man får smak för kokset väldigt lätt tyvärr. Men annars är tjack det du söker blandat med alkohol. Du kommer att få mjölksyra i tungan
Citera
2006-05-26, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enannangång
Kokain är det ultimata för dig, men akta dig man får smak för kokset väldigt lätt tyvärr. Men annars är tjack det du söker blandat med alkohol. Du kommer att få mjölksyra i tungan
Kokain och tjack känns väldigt tunga droger... Kan någon förklara för mig vad Kratom är?

Hur mycket tjack behöver man för bli go en kväll? och vad är ett normalt pris på det.
Citera
2006-05-26, 19:51
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallaashi
Hur mycket tjack behöver man för bli go en kväll? och vad är ett normalt pris på det.
Om det är bra kvalite och du är ovan borde 0.1 till 0.2 gram räcka... Ett g köper kostar väl 150-300 på de flesta ställen i Sverige...
Citera
2006-05-26, 20:10
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallaashi
Kokain och tjack känns väldigt tunga droger... Kan någon förklara för mig vad Kratom är?

Kratom är löv från ett träd som tillhör samma familj växter som kaffeplantan. Det finns en mängd olika varianter av Kratom, torkade löv, resin(nedkokade löv) extrakt av löven mm.

Gällande effekt så är det olika från person till person som med allt annat. Små doser är uppiggande medans större doser verkar sederande. Det är en konstig växt på det viset. Kulturellt har den sitt ursprung i Asien mest i Thailand har jag för mig. Kratom är lagligt i större delen av världen, men förbjuden i Thailand, Nya Zeeland och Norge bla.

Jag skulle inte klassa det som en tung drog och den känns bra mkt snällare än alkohol. Vissa likheter med opium finns och toleransutvecklingen är hög, därför bör man inte använda den mer än ett par gånger i månaden som med allt annat. Den är relativt dyr och det gör att man för det mesta håller ner sitt intag automatiskt.

Kratom ger inte direkt någon kick, mer ett allmänt välmående och den gör iaf mig mer social, detta kan iof bero på att jag lider av lite social fobi och får ångest bland folk, men jag tycker att Kratom funkar nästan lika bra som bens i vissa lägen.

Tjack ger en ytterst otrevlig AT, i alla fall för mig, dock så kickar det snabbt och man blir nästan lite väl social, är man inte tjackad själv så tycker jag det är rätt drygt att vara bland stela tjackisar. Skulle tro att en oskuld klarar sig på 0,2g ifall det är skaplig kvalitet på skiten. Tjack är en ganska lömsk drog som jag numer inte rör med tång ens, och har inte gjort så på de senaste 6 åren...
Citera
2006-05-26, 20:12
Medlem
kinkykoreas avatar
hur mycket tjack??? hahaha massor!!! nä...pyttelite först gången!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in