Citat:
Ursprungligen postat av
smoerrebom
Det är många som kommer få storhetsvansinne under kommande uranbullen
Rätt coolt att public service så vitt jag vet, och jag lyssnar rutinmässigt på studio ett, har gjort evighetslånga reportage från skottland dagligen men fortfarande helt utan att nämna ordet kärnkraft.
Ser att Denison och EFR vände till grönt till slut, verkar vara sjukt starkt nu. Kollar man på TA-grafer på EFR så har det redan smällt fett i taket och då har vi över halva nov och hela dec kvar. De andra aktierna ser ut att ha en bit kvar upp om man går på sånt. Rätt schysst när spotten knappt rör sig ett skit
Jag har inte fått storhetsvansinne, om du nu menade mig, men det är tredje gången jag skriver om något pyttebolag och kursen rör sig. Det var ändå menat med glimten i ögat, men vi får se, jag har ett par stycken småttingar inom sektorn kvar att nämna, går de upp direkt efter så måste det väl betyda något? Knappast att jag har någon förmåga att se botten i en kurs eller toppen för den delen, för det är jag sämst på.
Det övriga du säger om media är helt sinnessjukt och har varit länge. Enda anledningen att ha PS enligt mig är ju att det ska ge bredd samt vara någorlunda opartiskt. Ändå känns det som det totala haveri som denna omställning till grön el blivit, inte har lett till det räfts och rättarting det borde ha gjort. Det finns så många ingångar för olika publikationer att köra, men ändå är det ganska tyst.