2021-04-10, 11:51
Medlem
I lokaltidningen har jag vid två tillfällen läst om ett par som förgripit sig på deras egna barn sedan 2014. Ett barn har varit bebis när våldtäkten förekommit. Nu sitter de anhållna kan kan få så lite som 14 års fängelse istället för dödstraff som vore lämpligt enligt mig.

Jag bor i Kalmar och Eftersom detta är en liten stad är jag nyfiken på vilka dessa svin är, är det någon som har bild uppskattas det
2021-04-10, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
I lokaltidningen har jag vid två tillfällen läst om ett par som förgripit sig på deras egna barn sedan 2014. Ett barn har varit bebis när våldtäkten förekommit. Nu sitter de anhållna kan kan få så lite som 14 års fängelse istället för dödstraff som vore lämpligt enligt mig.

Jag bor i Kalmar och Eftersom detta är en liten stad är jag nyfiken på vilka dessa svin är, är det någon som har bild uppskattas det
Hörde på radio att det är ytterst grova övergrepp och den största utredningen i sitt slag i Sverige. Det rör sig om ett 40-tal övergrepp.

Jag håller med dig om dödstraff. Helst på öppet torg med lite tortyr innan.
2021-04-10, 12:01
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus

Det är nog samma fall som in den här tråden:

(FB) Kvinna i Kalmar län (Öland) misstänks för sexuella övergrepp mot barn
2021-04-10, 12:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Det är nog samma fall som in den här tråden:

(FB) Kvinna i Kalmar län (Öland) misstänks för sexuella övergrepp mot barn
Ja. Tack!

Tråd låst.

/Moderator