Citat:
Ursprungligen postat av
patukka
Tror det ligger något i det. Min sambo verkar inte helt förtjust i inredningen jag bidragit med i form av en vägg av syntar och en annan vägg med speldator och mikrofoner.
Förstår mig inte på qvinns, tycker själv att det är smakfullt att inreda med teknik. Jag har till och med försökt anstränga mig med att försöka dölja hälften av hundratalet kablar med ett duschdraperi (med smakfullt höstlövsmotiv) som var på rea på Jysk för ett par år sedan, samt kläder som jag inte orkar vika och lägga in i byrån.
I egenskap av kvinna (en av dem, vi kvinnor är alla olika vilket inte alla verkar ha fattat här på fb) skulle jag inte ha något problem med dina teknikväggar under förutsättning att de finns några andra väggar också och inte är som att bo i en studio. Duschdraperiet skulle jag ha mycket större problem med. Vik ihop din kläder och stoppa undan dem för fan, och skaffa kabelskenor!
TS. Börja med att slänga spritflaskorna och rensa ur stolen. Vad du har för inredning är mindre intressant än ordningen och renligheten.
Den dagen du vill flytta ihop med en tjej kommer hon säker ha en del egen inredning också så då får ni välja vad ni gillar bäst.
Själv skulle jag bli glad och hedrar om en kille jag nyligen träffat bad mig om hjälp med att skaffa någonting att ha på väggarna. Hellre det än att han redan har någon ful tavla som jag inte står ut med.
Var bara vaksam så att hon inte skaffar en sådan där rund värmeljushållare att sätta på väggen. Verkar vara obligatorisk hos de som hamnar i Lyxfällan.