Citat:
Ursprungligen postat av
Loncin
Jag har hängt med områdets A-lagare i några månader nu. Det började med att jag väntade på en polare utanför en butik, och några fyllon började kallprata med mig. Nästa gång jag passerade så kände dem igen mig, och jag fick erbjudande om att hänga med till någon hemmafest. Sagt och gjort så blev det ett jävla ös, de vet hur man ska festa säger jag bara.
Sedan dess så brukar jag halv-umgås med folket på parkbänkarna. Det är intressanta människor för det mesta, och finns inget ont i någon. Problemet är att folk såklart ser detta, och när min flickvän fick nys så berättade hon för sina kompisar. Varje gång jag hänger med gänget nu så får jag blickar från folk, och har visst börjat spridits något rykte om att jag är alkis och knarkare.
Ska man måsta bli sedd som en lodis och bli halvt mobbad av sitt umgänge bara för att man umgås med A-laget? Bör jag sluta med det?
hahahaha
känns som att sånt här förekommer i varenda liten pissort
jag känner folk som börjat hänga med a-lagsveteranerna...fan bisarrt när man hälsar på gamla polare som hänger med sönderdruckna 60+åringar utanför byns rececenter och systembolag. brukar stanna till o snacka några minuter.
hemskt tråkigt att se...fan där kommer jag kvart i elva på väg till tandis och så är en jämnårig gammal kompis i högsta hugg med halvliters three towns 7+ %
jesus =)