• 1
  • 2
2021-04-07, 07:40
Medlem
Jag vet att det finns kriterier för att spermadonatorer ska vara friska psykiskt och fysiskt, inte ha några missbruk eller sådär..

Men vad finns det för kriterie på utseende?

Jag ska skaffa barn genom landstinget, men då får man inte se personen. Utan man får bara ge önskemål, typ att jag vill ha en vit med gröna ögon och brunt hår. Men tänk om han för övrigt ser ut som gollum?
Risken blir ju att man får ett fult barn.

Någon som vet mer?
Citera
2021-04-07, 07:41
Medlem
Skaffar man inte barn på riktigt får tar man vad man får.
Citera
2021-04-07, 07:43
Medlem
Man får köpa grisen i säcken och chansa..
Citera
2021-04-07, 08:06
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missjag
Jag vet att det finns kriterier för att spermadonatorer ska vara friska psykiskt och fysiskt, inte ha några missbruk eller sådär..

Jag ska skaffa barn genom landstinget, men då får man inte se personen. Utan man får bara ge önskemål, typ att jag vill ha en vit med gröna ögon och brunt hår. Men tänk om han för övrigt ser ut som gollum?

Någon som vet mer?

Vad har du själv för gener att föra vidare? Träsktroll eller 10 poängare?
Citera
2021-04-07, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Vad har du själv för gener att föra vidare? Träsktroll eller 10 poängare?

Mer snygg än ful i alla fall.
Citera
2021-04-07, 08:21
Medlem
Citat:
Mer snygg än ful i alla fall.

Om det vore sant hade du ej skaffat barn på detta sättet. Du hade inte heller varit orolig över att få ett fult barn, men du vill balansera ut fulheten du bär på.
Citera
2021-04-07, 08:24
Medlem
Är inte detta olagligt i Sverige?
Citera
2021-04-07, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotiskatjejen
Om det vore sant hade du ej skaffat barn på detta sättet. Du hade inte heller varit orolig över att få ett fult barn, men du vill balansera ut fulheten du bär på.

Njee, mer att jag inte vill lura ett ons till att bli pappa, och vill heller inte vara ihop med någon.
Citera
2021-04-07, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Är inte detta olagligt i Sverige?

Nej, sedan 2016 är det lagligt för ensamstående att få hjälp med graviditet typ gratis genom landstinget.
Citera
2021-04-07, 08:40
Medlem
Citat:
Njee, mer att jag inte vill lura ett ons till att bli pappa, och vill heller inte vara ihop med någon.

Så du vill att ditt barn ska växa upp utan en fadersfigur? Du är dum i huvudet. Tyvärr, jag brukar vara snäll men det är bara sanningen.

Mitt tips är att du adopterar istället i sådana fall. Ett barn som lever i fattigdom, svält och svåra omständigheter nöjer sig mer än gärna med ett liv i Sverige med eller utan en far.
Citera
2021-04-07, 09:36
Medlem
Citat:

Någon som vet mer?
Har donerat sperma en gång.
Privat hemma.
Jag har söta barn men är själv in särskilt vacker.
Citera
2021-04-07, 09:37
Medlem
Citat:
Sanningen är att du inte kan hitta någon man som vill ha dig. Bättre att du förblir barnlös.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in