Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-07, 21:29
Medlem
T.H.F.C.s avatar
PK-eliten behandlas som vanligt med silkesvantar av de sina. Det är väl bara en tidsfråga innan även Lotta Brommé ges chansen att göra comeback på bred front efter att hon "försvann" från SR utan förklaring.
Citera
2021-04-07, 21:32
Medlem
Vad är det för brudar han äcklat sig med då, som inte ens vill stå upp för sig. De skulle kommit dit och berättat vilket as han är. Det ger lite negativa tankar om dem.
Titta på honom, vad fan är det som attraherar? Kändiskåta engångsligg.
Citera
2021-04-07, 21:38
Medlem
Mardolls avatar
Håller med Anna Björklund i GP. Soran är ju inte ens rolig. Det är en kändis som vi har blivit påtvingade av public service bolagen:

Jag gräver vidare i Sorans obegripliga kändisskap, usla komiker finns ju, men det brukar inte gå så bra för dem som för honom. I meritlistan är SR:s Morgonpasset, Sveriges största radioprogram. Sommarprat, Vinterprat och en egen tv-serie på SVT med samma namn som hans stora turné. Public service har inte bara gett sig den på att ge Soran ett timslångt försvarstal, de har också burit honom hela hans karriär. ”Varför jag gör det här?”, säger Soran i början av den senaste produktionen, ”för att jag fick frågan”.

https://www.gp.se/kultur/kultur/det-%C3%A4r-pinsamt-med-sorans-godhetsposer-nu-som-d%C3%A5-1.44244810
Citera
2021-04-07, 21:40
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Nu blir det säkert fullt med demonstrationer utanför hans farstukvist.

”Sluta onanera på Snapchat!”
”Sluta spruta tjejer i håret!”

Skulle inte tro det. Han är ett djur och sådana FÅR våldta och utföra de mest avskyvärda brott utan åtgärd. Lex Blattelito som mördade sitt Ex, och därefter blir det whitewash, precis som med Blattelito, Özz Nujjen och nu Soran Ismail. Sveriges TV är oerhört förlåtande när det gäller sina icke mänskliga trosfränder. Undrar om Paolo Roberto kommer få en whitewash? Tror inte det - han är från Italien och nästan människa.
Citera
2021-04-07, 21:53
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis
Vad är det för brudar han äcklat sig med då, som inte ens vill stå upp för sig. De skulle kommit dit och berättat vilket as han är. Det ger lite negativa tankar om dem.

Med tanke på hur snabb du är att "få negativa tankar" om dessa tjejer så kanske du kan förstå att de valt att vara tysta.
Citera
2021-04-07, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juvr0tic
Fungerar ju aldrig så i verkligheten. Steget från att ha blivit våldtagen till att anmäla är enormt och att kvinnor skulle falskanmäla våldtäkt (i vilket syfte? skojs skull?) är ingenting det finns några belägg för. Att våldtäktsoffer ej anmäler är det absolut vanligaste.

6% av alla våldtäktsanmälningar i Sverige är falskanmälningar.
Citera
2021-04-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Med tanke på hur snabb du är att "få negativa tankar" om dessa tjejer så kanske du kan förstå att de valt att vara tysta.
De borde vilja ändra min uppfattning och sparka honom på pungen, om de hade rent mjöl i påsen, dvs inte bara knullade med honom för att han är kändis. De väljer att inte göra det. Det sprider ett negativt sken kring dem.
Citera
2021-04-07, 22:02
Medlem
Citat:
Vad har de att vinna på det menar du? Det är väl klart de inte vill medverka, finns ju inget de kan tjäna på.

Tror inte denna dokumentär gör någon nytta för Soran, kommer snarare bli värre om något.
Byt namn, raka och klipp dig, och börja med ett svenssonjobb är väl den enda vägen framåt..
Citera
2021-04-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
6% av alla våldtäktsanmälningar i Sverige är falskanmälningar.

Källa på det? Även om den siffran stämmer (jag tycker det låter som för mycket) är det oerhört ovanligt, och speciellt eftersom Soran anmälts av tre kvinnor är det ytterst osannolikt procentuellt att alla skulle vara falskanmälningar.
Citera
2021-04-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
"Programmet kan bara ses i Sverige"

Någon som kan ladda upp detta komiska mästerverk någonstans där vi som redan flytt landet kan se skiten?

VPN din jävla luffare
Citera
2021-04-07, 22:11
Medlem
Citat:
De borde vilja ändra min uppfattning och sparka honom på pungen, om de hade rent mjöl i påsen, dvs inte bara knullade med honom för att han är kändis. De väljer att inte göra det. Det sprider ett negativt sken kring dem.
Det går ju inte att ändra din uppfattning. Och det finns många fler som dig, dom tjejerna kommer få leva med skyddad identitet om dom visar sig. Sjukt tid vi lever i, SVT skulle inte publicerat detta.
Citera
2021-04-07, 22:15
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Ber om ursäkt om jag kanske var lite otydlig. Ja, i min bok så ser analysen likadan ut som din. Så jag säger inte emot dig, menar bara på att jag även kan förstå att det blir lite tufft att välja mellan gå ut att man legat med honom (=Man får stämpeln att vara en kändiskåt tjej med dåligt omdömme). Eller hålla igen kakhålet (=han kanske kommer undan men man själv behöver inte riskera bli paria).

Jag hade iaf aldrig tagit i en tjej med tång som hade valt att gå hem med Sveriges fulaste/självgoda komiker, som dessutom är inkvoterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in