Citat:
Ursprungligen postat av
Adventuros
Tror att han har slagit henne x flera under åren.Det gjorde han väl även med Pernilla.
Han verkar vara en jävla gris och nu ser han dessutom ut som en🐽🐽🐽...nöff nöff. Svettig,fet och alkispluffsig. Dom borde prioritera att betala av alla skulder till folk. Undrar just hur mycket han har "lånat" av Bianca 🤪🫣🤔
Jag är absolut ingen expert, men i mina ögon är Emilio en gris.
Han ser ut som en gris, och agerar som en gris.
Synd att Bianca verkar ha pengar
Hade varit kul att se honom böna och be utanför Pernillas
ytterdörr