Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-04, 20:36
  #1
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.aftonbladet.se/svenskahj...n-inkluderande

"Årets Skyddsängel

Transpersonen Kurt, 13, vill göra modebranschen inkluderand

SVENSKA HJÄLTAR

Transpersonen Kurt drömmer om att bli fotomodell – men agenturerna söker bara killar eller tjejer.

Nu vill hen förändra modebranschen och hjälpa andra ickebinära i samma sits.

– Jag vill påverka modeindustrin så att den blir mer inkluderande, säger Kurt."

Är Kurt en hjälte? Kommer Kurt lyckas förändra modebranschen?
Citera
2021-04-04, 21:02
  #2
Medlem
Han får väl starta en egen agentur istället för att försöka pracka på andra sina villfarelser.
Citera
2021-04-04, 21:24
  #3
Medlem
shrimpflavors avatar
Talar som hen har en funktionsvariation
Citera
2021-04-04, 21:25
  #4
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.aftonbladet.se/svenskahj...n-inkluderande

"Årets Skyddsängel

Transpersonen Kurt, 13, vill göra modebranschen inkluderand

SVENSKA HJÄLTAR

Transpersonen Kurt drömmer om att bli fotomodell – men agenturerna söker bara killar eller tjejer.

Nu vill hen förändra modebranschen och hjälpa andra ickebinära i samma sits.

– Jag vill påverka modeindustrin så att den blir mer inkluderande, säger Kurt."

Är Kurt en hjälte? Kommer Kurt lyckas förändra modebranschen?

Människor kollar mellan benen och efter det så bestäms vilket kön man tillhör. Detta barn är endast 13 år och kan nog ändras många gånger i sitt liv innan han är 20 år.
Citera
2021-04-04, 21:32
  #5
Medlem
dengamleDs avatar
Psykiskt sjuk, vanföreställningar, lågbegåvad och svag. Perfekt för att få vara med i rampljuset i MSM alltså.
Citera
2021-04-04, 21:40
  #6
Avstängd
En mentalsjuk pojke som borde omhändertas. Det finns bara två kön man och kvinna. Föräldrarna borde låsas in på Beckomberga.
Citera
2021-04-04, 21:43
  #7
Medlem
Är man 13 år skall man fan inte ha en aning om HBQT eller andra bokstavskombinationer. Föräldrarna skall skydda sina barn.

Att uppmuntra till oklar könsidentitet borde straffas minst lika hårt som våldtäkt av barn i samma ålder.
Citera
2021-04-04, 21:49
  #8
Medlem
Rick.Blaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Psykiskt sjuk, vanföreställningar, lågbegåvad och svag. Perfekt för att få vara med i rampljuset i MSM alltså.
Jag tycker att det är lågt att ge sig på en trettonåring, mer rimligt är det väl i sådana fall att ifrågasätta föräldrarna och omgivningen som bekräftat och skapat den här fantasin.
Citera
2021-04-04, 21:54
  #9
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.Blaine
Jag tycker att det är lågt att ge sig på en trettonåring, mer rimligt är det väl i sådana fall att ifrågasätta föräldrarna och omgivningen som bekräftat och skapat den här fantasin.
Hatar innerligt och mycket starkt svagsinta individer oavsett ålder. Och den här idioten triggade mig verkligen.
Men det relevanta här är att det riktigt låga är aftonbladets utnyttjande av en uppenbar imbecill för att driva sin egen sjuka agenda.
Citera
2021-04-04, 21:55
  #10
Medlem
Qusimotos avatar
Vilket sätt är han/hon en hjälte? jag fattar inte
Citera
2021-04-04, 21:58
  #11
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.Blaine
Jag tycker att det är lågt att ge sig på en trettonåring, mer rimligt är det väl i sådana fall att ifrågasätta föräldrarna och omgivningen som bekräftat och skapat den här fantasin.
Media tar på sig ett enormt stort ansvar när man lyfter fram psykiskt sjuka i det offentliga rummet. Igår postades det här om en 10-åring som bytt kön (dvs utan att vara könsmogen).

Den degenererade prinsessan Sofia delar ut priser till andra degenererade. Jag minns när kungahuset var en symbol och en förebild.
Citera
2021-04-04, 22:00
  #12
Medlem
Bonnatorps avatar
Att göra modebranschen inkluderande låter mer som ett tappert försök att tvinga på vanligt heterosexuellt folk avvikande värderingar.

Åtminstone om en person som det formligen lyser "stolt person med avvikande sexualitet" av ska vara språkrör för saken.

Fy.
__________________
Senast redigerad av Bonnatorp 2021-04-04 kl. 22:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback