2021-04-05, 14:48
Medlem
Använt kondom 7-8gånger totalt. Då med samma brud som ville att jag skulle kolla upp mig först innan vi körde utan. Har legat med ca 35tjejer totalt alla utan skydd och inte fått någon könssjukdom än!
Citera
2021-04-05, 19:11
Medlem
JBernards avatar
Nu är jag väl inte någon "runtknullare" av rang, men eftersom det varit hyfsat städade tjejer som förmodligen inte ligger runt så förskräckligt mycket så har det räckt med ett kort informationsutbyte när det börjat brännas, det har funkat bra hitintills. Kondomer är inte min grej, stor risk att jag tappar lusten om man ska krångla med dylikt.

Vore jag sprängkåt och bedömde min partner av mer tveksam karaktär hade jag kunnat göra ett undantag.
Citera
2021-04-06, 20:14
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomis.1
Baserat på mycket. Har haft rätt än sålänge, har inga könssjukdomar

HiV då? Klamydia? Gonorre?
Citera
2021-04-07, 06:34
Avslutad
Kört utan mest. Testat mig några gånger. Sex med kondom är så värdelöst, oskönt, osexigt att jag nästan kan vara utan sex. Som att hångla med visir.
Citera
2021-04-08, 15:59
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
HiV då? Klamydia? Gonorre?

Är inte bland skräp
Citera
2021-05-25, 16:59
Medlem
Nej, ganska sällan. Är bög och brukar vara ganska lätt att få andra killar att avstå från kondom. Gillar känslan att inte ha gummi på kuken. Också skönt när man blir knullad att inte ha gummi i röven. Det gör mer ont när gummit glider mot "analväggen", även om man har glid. För mycket glid gör också att nästan hela känslan försvinner
Citera
2021-05-25, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
Jag tänker att om man ska knulla runt måste man väl ha kondom på i alla lägen? Vilket innebär att det i praktiken blir svårt med oralsex eftersom det känns knepigt med kondom under avsugning. Jag undrar också om kvinnor tycker det är sexigt med gladpack när man ska slicka fitta.

Det känns som om att om man ska njuta av att knulla runt får man skita i säkerheten?
Aldrig kondom vid blowjobs, slickar fitta utan något på liksom. Om det är första gången och hon säger att hon är på piller, men jag får en dålig känsla: då kör jag kondom vaginalt och eventuellt analt, men har aldrig gjort det andra gången. Då har vi oftast fått så pass bra kontakt att jag fattar att hon går på piller och är ren.

Gällande kondom och avsugningar; vem fan håller på så? Det är ju, ja, jag vet inte vad jag ska säga. Ibland när brudarna haft uppehåll i p-piller-kartan och när de fått sätta på kondomen; då har de sugit lite efteråt liksom innan de stiger på. Det är ju en TOTALT värdelös känsla, finns ingenting att hämta där.
Citera
2021-05-25, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonafnorr
Nej, ganska sällan. Är bög och brukar vara ganska lätt att få andra killar att avstå från kondom. Gillar känslan att inte ha gummi på kuken. Också skönt när man blir knullad att inte ha gummi i röven. Det gör mer ont när gummit glider mot "analväggen", även om man har glid. För mycket glid gör också att nästan hela känslan försvinner
Det där har jag märkt på brudarna som hetero, om man har haft mycket sex, många orgasmer hos kvinnan, så är det som att musklerna inuti vaginan spänns på något sätt och lite av glidet försvinner och då är det inte helt gott med kondom heller. Den liksom nästan fastnar lite. Analt kan jag inte uttala mig om eftersom jag aldrig kört mer en 1 gång per session i röven på en kvinna när kondom använts.

Du får be någon tömma en flaska glidmedel i dig!
Citera
2021-05-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomis.1
Är inte bland skräp
Ja, men helt riktigt. Det där märker man ju. Man snackar ju med brudarna, märker man att det är något som saknas i kognitivt underlag, då får man ta fram gummi.
Citera
2021-05-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Det där har jag märkt på brudarna som hetero, om man har haft mycket sex, många orgasmer hos kvinnan, så är det som att musklerna inuti vaginan spänns på något sätt och lite av glidet försvinner och då är det inte helt gott med kondom heller. Den liksom nästan fastnar lite. Analt kan jag inte uttala mig om eftersom jag aldrig kört mer en 1 gång per session i röven på en kvinna när kondom använts.

Du får be någon tömma en flaska glidmedel i dig!

Kan vara samma sak om man knullar en kille med kondom och inte har så mycket glid. Och då är det också större sannolikhet att kondomen går sönder pga friktion

Vill inte ha glid eftersom det tar bort känslan att bli fylld/fylla någon....!
Citera
2021-05-25, 19:58
Medlem
fethorunges avatar
Knullar mest horor så det blir kondom, förutom oralt då munknullas det såklart utan.

Kört utan med en hora en gång och det var trevligt.
Citera
2021-05-26, 02:23
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Ja, men helt riktigt. Det där märker man ju. Man snackar ju med brudarna, märker man att det är något som saknas i kognitivt underlag, då får man ta fram gummi.

Exakt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in