Citat:
Ursprungligen postat av
DrDoak
Jag tänker att om man ska knulla runt måste man väl ha kondom på i alla lägen? Vilket innebär att det i praktiken blir svårt med oralsex eftersom det känns knepigt med kondom under avsugning. Jag undrar också om kvinnor tycker det är sexigt med gladpack när man ska slicka fitta.
Det känns som om att om man ska njuta av att knulla runt får man skita i säkerheten?
Aldrig kondom vid blowjobs, slickar fitta utan något på liksom. Om det är första gången och hon säger att hon är på piller, men jag får en dålig känsla: då kör jag kondom vaginalt och eventuellt analt, men har aldrig gjort det andra gången. Då har vi oftast fått så pass bra kontakt att jag fattar att hon går på piller och är ren.
Gällande kondom och avsugningar; vem fan håller på så? Det är ju, ja, jag vet inte vad jag ska säga. Ibland när brudarna haft uppehåll i p-piller-kartan och när de fått sätta på kondomen; då har de sugit lite efteråt liksom innan de stiger på. Det är ju en TOTALT värdelös känsla, finns ingenting att hämta där.