2021-04-03, 00:19
Medlem
nomis.1s avatar
Absolut inte, när min säd sprutas in i en mus så har jag markerat, kan man säga. Om det är en helt clean brud dvs..
Citera
2021-04-03, 06:20
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomis.1
Absolut inte, när min säd sprutas in i en mus så har jag markerat, kan man säga. Om det är en helt clean brud dvs..

Och hur fan vet du att det är en "clean brud"?
Citera
2021-04-03, 07:52
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Aldrig förstått folk som har sex utan kondom. Okej om man är i en relation men ons?! Näe fy.

Har dock inte brytt mig särskilt mycket om oralsex utan kondom... kändes mindre riskigt? Sen gillar jag känslan mer med kondom ibland, skapar mer glid. Utan kondom kan friktionen ibland irritera underlivet.
Oralsex är ju helt säkert om det är någon ny så är det ju inte säkert det går längre än så.
Sen om det blir mer än så då beror det ju på, är man kåt så är det inte precis att man tänker på det man vill ju bara känna kuken i fittan.
Citera
2021-04-03, 09:26
Medlem
Det beror ju helt och hållet på vem det är, min fru har en älskare som regelbundet bjuder in sina kompisar och dom kör alltid utan kondom medans är hon och träffar nya män brukar dom få använda kondom beroende på vad hennes älskare vill.
Citera
2021-04-03, 09:44
Medlem
Charlie-Whites avatar
Knullat som fasiken i mina yngre dar, Vackra damer såväl som fula! Även knarkluder (Inte horor) Använt kondom nån enstaka gång och aldrig åkt på någon könssjukdom.
Citera
2021-04-03, 10:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Jag har haft flickvän (och senare fru) i princip konstant sedan 15-årsåldern, och har därför inte knullat runt särskilt mycket. Om jag leker med tanken på att min fru på något sätt skulle försvinna ur mitt liv så skulle jag dock använda kondom.

Jag kan köpa att man inte är rädd för sjukdomar, men en sak fattar jag inte: Hur kan man som man utsätta sig för risken att en tillfällig kontakt blir gravid? Risken för graviditet (med potentiella påföljande relationsproblem) måste vara flera magnituder större än risken för att få några livsavgörande konsekvenser av att drabbas av någon sjukdom.
Citera
2021-04-03, 10:35
Medlem
carlpetersen73s avatar
På den tiden jag gjorde det så var det sällan kondom, bara om tjejen krävde det.
Citera
2021-04-03, 13:54
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Och hur fan vet du att det är en "clean brud"?

Baserat på mycket. Har haft rätt än sålänge, har inga könssjukdomar
Citera
2021-04-04, 11:45
Avstängd
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
Jag tänker att om man ska knulla runt måste man väl ha kondom på i alla lägen? Vilket innebär att det i praktiken blir svårt med oralsex eftersom det känns knepigt med kondom under avsugning. Jag undrar också om kvinnor tycker det är sexigt med gladpack när man ska slicka fitta.

Det känns som om att om man ska njuta av att knulla runt får man skita i säkerheten?

Ibland använder jag kondom men när jag knullar mina kk:s kan det hända att jag kör utan, det är ju skönare utan men man vill ju inte dra på sig sjukdomar eller fler ungar, nu har jag inte knullat runt så mycket under pandemin men när den är över eller man fått sin vaccindos så ska den här horbocken leva upp till sitt rykte.
Citera
2021-04-04, 12:44
Medlem
Sällan, nu knullar jag för det mesta äldre kvinnor, och det är sällan dom kräver det. Jag har också några gifta kk`s som är safe.
Citera
2021-04-04, 13:32
Medlem
LKKINGENs avatar
Har fått höra att Gud skyddar idioter och små barn...
Själv har jag varit runt och nöjesborrat en hel del och har inte använt kondom sen jag var 15 och tjejen jag var med då prompt ville jag skulle ha.
Har väl haft en jävla tur antar jag, inte ens fått nån svamp eller något lite lättare..
Men sen brukar jag akta mig för andra sorteringen, där finns det säkert en hel del "tar vad man får kvinns" och då sprids det säkert mer elände?
Citera
2021-04-04, 14:20
Medlem
Aldrig knullat en brud med kondom och har ja varit med för många tjejer men aldrig fått könssjukdom 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in