2021-04-02, 22:33
Medlem
DrDoaks avatar
Jag tänker att om man ska knulla runt måste man väl ha kondom på i alla lägen? Vilket innebär att det i praktiken blir svårt med oralsex eftersom det känns knepigt med kondom under avsugning. Jag undrar också om kvinnor tycker det är sexigt med gladpack när man ska slicka fitta.

Det känns som om att om man ska njuta av att knulla runt får man skita i säkerheten?
Citera
2021-04-02, 22:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Ibland eller ej. Beror på känslan man har för dagen. Det känns ju skönare utan eller hur?
Citera
2021-04-02, 22:39
Medlem
Magnums avatar
Legat runt massor genom livet, uppskattningsvis runt 100 bitches. Haft kådis med max 10-15%. Har aldrig åkt på nån könssjukdom. Testade mig senast förra veckan.
Inget beteende jag rekommenderar. Ångesten har varit enorm flera gånger.
Senast redigerad av Magnum 2021-04-02 kl. 23:06.
Citera
2021-04-02, 22:40
Medlem
Henriksss avatar
Under den tiden aldrig kondom.
Körde 90% inne och när man bangade ur, brandmannsmetoden.
De senaste åren, väldligt torrt.
Citera
2021-04-02, 22:49
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Jag tror de flesta ogillar kondom, förstör en hel del, dessutom känns de trånga och man vill ju känna hud mot hud, inte hud mot gummi mot hud haha

Men klart det är riskabelt, en kalkylerad risk. Gäller att välja med omsorg, knulla inte med de som är i riskgrupper för könisar. Nyskilda kvinnor som levt i långa förhållanden, det är det säkraste!

Helst sin partner dock, då är det alltid säkert om du har en bra partner dvs!

Fråga gärna hur många hon knullat, säger hon att hon inte längre räknar så får man dra öronen åt sig

Taktik för att slippa kondom kan vara att börja hångla och sedan säga att man inte har med sig någon. Om hon då har kan du testa köra igen efter första sprutet. Är hon på bra nog humör så glider du in precis som naturen har tänkt sig. Roliga tjejer vill sällan ha kondom men det gäller att välja de tjejer som inte väljer killar i riskgruppen och som testar sig så det vet hur landet ligger.

När man väl kommer så vänder man på henne och sprutar i munnen, finska rycket som det heter. Alternativ över ryggen, brösten.

Kan tillägga att har man aldrig knullat kondomfritt borde man klassas som oskuld. (skoja bara)
Citera
2021-04-02, 23:01
Medlem
Asmodeusvults avatar
Nu knullar jag inte runt, eftersom det är corona-tider, annars används alltid kondom utom när jag blir avsugen.
Citera
2021-04-02, 23:03
Bannlyst
Yes är hypokondriker så att göra det utan leder till veckor av ångest och skräck.
Citera
2021-04-02, 23:06
Medlem
Sällan.

Nu är det ju inte nya kvinnor varje dag men nån ny i månaden åsså ett par till som man har sex med förut.

Haft med i fickan men sällan den träs på.
Hittils klarat mig utan någon könis men man spelar väl nånstans lite mot oddsen.
Tillslut lär man få något.

Klamydia är ju lätt att testa så det beställs hem lite då och då.
Och håller ganska bra uppsikt på könet så kondylom har jag inte som utvecklas till vårtor i alla fall.
Citera
2021-04-02, 23:12
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDoak
Jag tänker att om man ska knulla runt måste man väl ha kondom på i alla lägen? Vilket innebär att det i praktiken blir svårt med oralsex eftersom det känns knepigt med kondom under avsugning. Jag undrar också om kvinnor tycker det är sexigt med gladpack när man ska slicka fitta.

Det känns som om att om man ska njuta av att knulla runt får man skita i säkerheten?
Nah inte alltid, mer om jag träffar nytt folk... och då det för mig är 0 % chans att de jag träffar blir gravida 😂
Citera
2021-04-02, 23:18
Medlem
Aldrig förstått folk som har sex utan kondom. Okej om man är i en relation men ons?! Näe fy.

Har dock inte brytt mig särskilt mycket om oralsex utan kondom... kändes mindre riskigt? Sen gillar jag känslan mer med kondom ibland, skapar mer glid. Utan kondom kan friktionen ibland irritera underlivet.
Senast redigerad av Nasjeh 2021-04-02 kl. 23:21.
Citera
2021-04-02, 23:24
Medlem
maxatdunders avatar
Använder alltid kondom, annat vore helt jävla tokigt.
Citera
2021-04-02, 23:47
Medlem
AlternativLivsstils avatar
Nope. Kör till 75% utan kådis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto