• 1
  • 2
2021-03-31, 17:22
Förra gången på ett gym frågade en smal attraktiv ung kvinna mig, ska du köra här? Då stod jag med ryggen vänd mot henne. Nej sa jag och flyttade mig. Jag uppfattade det som uttryck för revir och mobbning. Typ, stå inte så nära mig.

Idag satt jag i en maskin på behörigt avstånd från samma kvinna som satt i en annan maskin. Då vänder hon sig om och frågar samma igen, ska du köra här?
Nej kör du. Hur så egentligen, svarar jag irriterat och går iväg. Men sen ändrar jag mig, går tillbaka och fram till kvinnan och säger jo förresten jag ska köra ett set.
Hon flyttar sig och låter mig köra. Vi pratar om träning ett par minuter.

Hon är trevlig och inte fientlig, men sätter sen i ena öronsnäckan med musik. Jag tolkar det som att hon inte är intresserad av mig så jag säger okej och går därifrån. Jag är inte beredd att prata mer med henne och göra en långdragen affär av saken men jag vill veta eller ta reda på vad hon vill, eller lista ut det redan nu.

Vad tror ni? Varför frågade hon mig från första början, och idag igen? Vad vill hon?
Citera
2021-03-31, 17:26
Medlem
Qusimotos avatar
Hon ville träna och du blockerade den maskin hon skulle använda
Citera
2021-03-31, 17:33
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Hon ville träna och du blockerade den maskin hon skulle använda
Nej, det var det jag inte gjorde. Vad jag kunde förstå så störde jag inte henne alls, inte mer än min blotta närvaro på gymmet i så fall. Är hennes frågor ett uttryck för aggression eller intresse, eller vad kan det vara?
Jag har inget särskild utstrålning.
Citera
2021-03-31, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persson2021
Nej, det var det jag inte gjorde. Vad jag kunde förstå så störde jag inte henne alls, inte mer än min blotta närvaro på gymmet i så fall. Är hennes frågor ett uttryck för aggression eller intresse, eller vad kan det vara?
Jag har inget särskild utstrålning.

PMS kanske, eller helt enkelt en sån där kvinna som tror att män konstant kollar på henne, och därför så blir hon obekväm. Även om ingen gör det.
Citera
2021-03-31, 18:06
Citat:
Ursprungligen postat av MattanLinear
PMS kanske, eller helt enkelt en sån där kvinna som tror att män konstant kollar på henne, och därför så blir hon obekväm. Även om ingen gör det.
Det kan stämma, och kanske har jag kollat på henne innan. Men ändå på inget sätt så att hon har haft möjlighet att märka det.

Hursomhelst, jag vill veta. Är det vanligt att kvinnor tar kontakt med män på det här sättet för att dom är intresserade? Jag skiljer ut mig ganska markant från övriga även om jag bara är där för att träna.

Ser hon ett fån i mig eller ser hon det motsatta? Vi har setts ganska länge, och jag kan nog inte säga att jag ger ett bortkommet intryck. Vill hon knulla?
Citera
2021-03-31, 18:10
Vad är det mest troliga? Eller hur är det ganska osannolikt att hon skulle ta initiativ om hon vore intresserad av mig för att sen sätta i hörlurarna?

Kan jag fråga henne nästa gång, rakt på sak. Säga som det är att, jag har märkt att du frågat mig ett antal gånger om jag vill använda dina maskiner trots att jag inte ens varit dig nära. Är det okej för dig om jag frågar varför?
Kan man fråga så?

Om det var mobbning så är det okej, jag vill i så fall bara veta det så att jag kan träna vidare. Jag är inte beredd att fika eller gå på restaurang men villig att betala henne om hon vill något.
Senast redigerad av Persson2021 2021-03-31 kl. 18:46.
Citera
2021-03-31, 18:53
Medlem
Henriksss avatar
Hon söker kontakt.
Citera
2021-03-31, 18:55
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Hon söker kontakt.
Då undrar jag i så fall varför. Är det som med alla andra tjejer, dvs att hon vill ha uppmärksamhet och spela ett spel som inte leder någonstans, eller är hon seriös? Hur få jag reda på vilket?
Är det så här det brukar gå till när folk träffas? En yngre attraktiv kvinna som söker kontakt för att hon vill män något?

Jag är INTE beredd att flörta och spela ett spel, dvs fråga henne nästa gång lite mer, spela rolig, ta det långsamt osv. Sådan är inte jag.
Utan rakt på sak. Vill hon mig något så får hon bekänna färg. Jag ödslar ej kraft på kvinnor som inte vet vad de vill, eller som inte vill något snabbt.
Senast redigerad av Persson2021 2021-03-31 kl. 19:16.
Citera
2021-03-31, 19:57
Medlem
lililiLindas avatar
Jag vet inte vad hon vill, MEN tjejer KAN fråga saker utan att de antingen är agressiva eller önskar sex. Det finns mellanting.

Du sa att ni vid ett tillfälle pratade träning, så hon tycker uppenbarligen inte att du är ett äckel eller att du bara är för nära. (Då skulle hon inte göra det)

Så förmodligen är hon bara trevlig, eventuellt kan det finnas intresse från hennes sida. Ibland är tjejer trevliga för att se om intresse utvecklas. Jag antar att det är det ni kallar "spelet"

Jag tror iaf inte hon vill knulla ÄN, men sköter du dina kort rätt så kan det kanske bli så i framtiden.

Om du orkar kan du ju prova att prata med henne igen, är hon då kort och sätter i öronpluggarna igen så är intresset borta. (Om det nu fanns något)
Citera
2021-03-31, 20:05
Jag är öht inte alls intresserad av ett mellanting.
Jag ångrar att jag inte frågade henne direkt. Jag ska gör det nästa gång. Såklart artigt men rakt på sak om det är en pojkvän hon söker, eller inte.
Citera
2021-03-31, 20:10
Medlem
lililiLindas avatar
Jag fattade att du inte är intresserad av ett mellanting

Jag bara menade att tjejer ofta inte bestämt sig "jag vill knulla" direkt, utan vi vill gärna prata lite först, för att se om det är någon man vill knulla.

Jag tror att frågar du rent ut om hon vill knulla så får du nog sällan ett ja direkt.

Men självklart spar du ju massa tid även om du eventuellt minskar dina chanser.

Oavsett vad du väljer önskar jag dig lycka till
Citera
2021-03-31, 20:14
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persson2021
Vad vill hon?
Testa att göra EXAKT likadant på henne nästa gång och kom tilbaka och berätta vad som hände. Jag har en aning vad som försigår och ifall jag gissat rätt så kommer hon bli kokande ilsken på insidan, inte visa det direkt men du kommer märka ändå.

Hon vill dig nåt ja men inte det du tror. Se till att spela in erat samtal på mobil för säkerhets skull när nån tredje person kommer fråga vad som försigår mellan er.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in