2021-03-30, 16:53
Avslutad
Eftersom jag har haft ganska stora bekymmer med psykiatrin i Täby så undrar jag om det finns andra här som har liknande erfarenheter. Eller som är patienter med tycker allting är bra. Kanske beror på vilken läkare man har. Den jag hade senast har omplacerats.

Det går även bra att skicka PM till mig om du inte vill skylta i tråden
Citera
2023-06-20, 00:39
Medlem
ladrimas avatar
Inte varit på Aleris psykiatri i Täby men däremot i Åkersberga. Säger bara: UNDVIK DEM. Kaos i personalomsättning, man får aldrig bli utredd hur mycket man än tjatar, har haft ca 4 olika psykologer inom loppet av två år. Läkaren är sjukt stressig och vill bara ge mediciner som ändå är skit. Nej undvik stället helt. Det sparar man både tid och pengar på.
Citera
2023-06-29, 04:10
Medlem
skadad87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladrima
Inte varit på Aleris psykiatri i Täby men däremot i Åkersberga. Säger bara: UNDVIK DEM. Kaos i personalomsättning, man får aldrig bli utredd hur mycket man än tjatar, har haft ca 4 olika psykologer inom loppet av två år. Läkaren är sjukt stressig och vill bara ge mediciner som ändå är skit. Nej undvik stället helt. Det sparar man både tid och pengar på.

Har själv erfarenhet av dem, de var kaos på den avdelningen. Är på en annan nu och det är ÄNNU värre här
Citera
2023-10-13, 19:52
Medlem
Jag har erfarenhet av Täby psyk. Det fungerar inte alls. Läkare som byts ut ofta, ingen som tar något ansvar. Vården handlar inte om mina behov överhuvudtaget. Och kuratorer som ser ut att vara arton år och verkar vara helt inkompetenta. Hur kunde det bli såhär? Det är som en bisarr mardröm alltihopa!
Citera
2023-11-01, 20:27
Medlem
Countrycurrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Eftersom jag har haft ganska stora bekymmer med psykiatrin i Täby så undrar jag om det finns andra här som har liknande erfarenheter. Eller som är patienter med tycker allting är bra. Kanske beror på vilken läkare man har. Den jag hade senast har omplacerats.

Det går även bra att skicka PM till mig om du inte vill skylta i tråden

Vet inte riktigt hur region stockholm och socialstyrelsen tänker, men det gör väl å andra sidan ingen.

Prima psykiatri är som alla vet total jävla dynga, lämnade över verksamheten till Praktikertjänst, som alla vet är total jävla dynga, som sedermera lämnade över till Aleris som alla vet är total jävla dynga.

Dom så kallade "läkarna" hoppar och spritter fram och tillbaka där dom får högst lön, men den administrativa personalen är den samma oavsett företag.

Det faktum att självmorden ökar och missbruket likaså, är något de ansvariga skiter fullständigt i.

Mitt råd till dig som vill begå självmord, ta kontakt med svensk psykiatri, då går det dubbelt så fort.

Det finns mer än en anledning till att riktiga läkare och övrig sjukvård skäms ögonen ur sig när dom tvingas bli förknippade med irrläran psykiatri.
Senast redigerad av Countrycurrent 2023-11-01 kl. 20:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in