Citat:
Ursprungligen postat av
Pelota
Eftersom jag har haft ganska stora bekymmer med psykiatrin i Täby så undrar jag om det finns andra här som har liknande erfarenheter. Eller som är patienter med tycker allting är bra. Kanske beror på vilken läkare man har. Den jag hade senast har omplacerats.
Det går även bra att skicka PM till mig om du inte vill skylta i tråden
Vet inte riktigt hur region stockholm och socialstyrelsen tänker, men det gör väl å andra sidan ingen.
Prima psykiatri är som alla vet total jävla dynga, lämnade över verksamheten till Praktikertjänst, som alla vet är total jävla dynga, som sedermera lämnade över till Aleris som alla vet är total jävla dynga.
Dom så kallade "läkarna" hoppar och spritter fram och tillbaka där dom får högst lön, men den administrativa personalen är den samma oavsett företag.
Det faktum att självmorden ökar och missbruket likaså, är något de ansvariga skiter fullständigt i.
Mitt råd till dig som vill begå självmord, ta kontakt med svensk psykiatri, då går det dubbelt så fort.
Det finns mer än en anledning till att riktiga läkare och övrig sjukvård skäms ögonen ur sig när dom tvingas bli förknippade med irrläran psykiatri.