• 1
  • 2
2021-03-30, 12:59
Bannlyst
Hej

Jag har inte haft så många flickvänner, men många har svårigheter av att svälja ner min kärlek när det går för mig.

Att det är lite äcklig kan jag förstå i nån mån, men främst är det ju en fin gest i ett kärleksförhållande!
Senast redigerad av Varsamt 2021-03-30 kl. 13:02.
Citera
2021-03-30, 13:01
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varsamt
Hej

Jag har inte haft så många flickvänner, men många har svårigheter av att svälja ner min kärlek när det går för mig.

Att det är lite äckligg kan jag förstå, men främst är det ju en fin gest!

Tack för upplysningen. Vad önskar du diskutera?
Citera
2021-03-30, 13:02
Medlem
Tor7s avatar
Det är givetvis en självklarhet att de ska svälja, precis som att det är en självklarhet att spruta dem i röven. Glad påsk!
Citera
2021-03-30, 13:02
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varsamt
Hej

Att det är lite äcklig kan jag förstå, men främst är det ju en fin gest i ett kärleksförhållande!

Du kanske smakar äckligt?

Ät nyttigare
Citera
2021-03-30, 13:03
Medlem
1) Du har inte ”haft så många flickvänner, men MÅNGA av dom...” haha

2) Vad ville du komma fram till med denna tråd? Vill du svälja den själv eller vad är det frågan om?
Citera
2021-03-30, 13:12
Medlem
morsanochpolisens avatar
Förstår inte det viktiga i att man ska svälja? Vill någon förklara för mig?
Citera
2021-03-30, 13:44
Medlem
Att svälja får väl ändå ses som normen nu för tiden, så här bör finnas en annan förklaring. Din sats kanske smakar illa?
Citera
2021-03-30, 15:27
Medlem
JamesFs avatar
Det finns en orsak till att satsen pulserar ut stötvis. Just för att kvinnan ska hinna med att svälja mellan pumpningarna
Citera
2021-03-30, 15:59
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Jag är lyckligt lottad, i princip alla tjejer har glatt tagit satsen i munnen eller sällan klagat när man bara pulsat ut den över dom. En flickvän vägrade totalt (men hon gillade att känna det över ryggen). Nuvarande älskar när man kommer henne djupt ner i halsen. Fyfan vad jag älskar henne!

Fan skrev jag detta för?
Citera
2021-03-30, 16:40
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Det finns en orsak till att satsen pulserar ut stötvis. Just för att kvinnan ska hinna med att svälja mellan pumpningarna

Svälj undan, det kommer mer!
Citera
2021-03-30, 17:10
Medlem
Har ni vart med om att riktigt fina tjejer sväljer? 8or 9or och 10or.

Fula tjockisar sväljer nog en massa va?
Citera
2021-03-30, 18:14
Medlem
leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Har ni vart med om att riktigt fina tjejer sväljer? 8or 9or och 10or.
Ja. De är som folk/kvinnor är mest: det varierar. Så länge de bara kan slappna av och inte åmar sig för att se så bra ut som möjligt under sex, så är de precis som andra i sängen IMHO.
Citat:
Fula tjockisar sväljer nog en massa va?
Huvet på spiken. De sväljer en massa, det är det som gör att de blir tjocka. Det, och att de inte skiter nog mycket. Huruvida de sväljer mer satser än genomsnittet får du nog fanimej efterforska själv med ordentlig statistisk uppbyggnad, din late rackare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in