2021-03-30, 03:15
Medlem
Pholos avatar
Hur funkar det att använda LSD när man går på Voxra 300mg? Har bara tagit LSD en gång tidigare men har nu 105ug real shit från darknet på bordet. Är det lugnt att trippa eller vad säger ni? Bör jag köpa ksalol för att kunna chilla också eller candyflippa med molly?
Citera
2021-03-30, 14:11
Medlem
scheelinos avatar
Voxra är väl en SSRI. Jag TROR inte du kommer få någon effekt på LSD. Däremot vet jag att MDMA inte fungerar medans man går på SSRI, och det kan till och med vara livsfarligt. Det kan leda till serotonergt syndrom, vilket du kan dö av.

Angående LSD och SSRI är jag osäker på, men jag tror inte att man kan blanda det heller.
Citera
2021-03-30, 14:19
Medlem
Voxra ska va en av få pcykmeds som funkar med pcykadeliska. (har ingen egen erfarenhet av combon)
Citera
2021-03-30, 17:04
Medlem
Har själv tagit LSD på hög dos SSRI ett antal gånger och aldrig stött på några oväntade reaktioner bortsett från något minskad effekt vid ekvivalent dos. Tvärt om har jag hört att risken för snetripp förminskas, kan inte sätta detta i perspektiv då jag själv aldrig sneat men det känns trovärdigt.

EDIT: ge fan i MDMA på SSRI dock, det kan fucka din hjärna
Citera
2021-03-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Voxra är väl en SSRI. Jag TROR inte du kommer få någon effekt på LSD. Däremot vet jag att MDMA inte fungerar medans man går på SSRI, och det kan till och med vara livsfarligt. Det kan leda till serotonergt syndrom, vilket du kan dö av.

Angående LSD och SSRI är jag osäker på, men jag tror inte att man kan blanda det heller.

Voxra = NDRI = Noradrenergic and Dopamin Reuptake Inhibitor.
Men jo, kan leda till serotonergt syndrom om man blandar med SSRI/SNRI.

Många som frågar om Voxra/buproprion + LSD på reddit t.ex., men verkar inte som att någon har upplevt något negativt(?), själv hade jag nog pausat med pillerna iaf en vecka innan intag..
https://www.reddit.com/r/RationalPsy...een_consuming/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in