• 1
  • 2
2021-03-24, 23:36
Medlem
Kan inte sluta fundera på varför hålet som uppstår i kalsongerna hamnar mellan pung och anus.
Enligt mig så vore det mer rimligt ifall hålet uppstod antingen vid anus eller ollon med tanke på att det är öppningarna där eventuellt frätande substanser kan sippra ut. Kan nån berätta för mig och underlätta hjärnan med att ta bort ca 40% av vad min hjärnkapacitet används till just nu
Citera
2021-03-24, 23:45
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlaofswe
Kan inte sluta fundera på varför hålet som uppstår i kalsongerna hamnar mellan pung och anus.
Enligt mig så vore det mer rimligt ifall hålet uppstod antingen vid anus eller ollon med tanke på att det är öppningarna där eventuellt frätande substanser kan sippra ut. Kan nån berätta för mig och underlätta hjärnan med att ta bort ca 40% av vad min hjärnkapacitet används till just nu

Vet inte riktigt var din pung sitter. Men på de flesta kalsonger så brukar flera sömmar mötas på en punkt i grenen, som då typ utgör en så kallad brottsanvisning. Är det där du menar?
Citera
2021-03-24, 23:47
Medlem
Hurt-Åkes avatar
I fronten är det ju för det mesta dubbeltyg så den håller bra.

Det är väl den där delen av tyget som du talar om som sträcks ut mest på kallingarna och därför tenderar det slitas mest.
Citera
2021-03-25, 00:04
Medlem
yz44s avatar
Du får väl genomföra något slags experiment, varför inte bära kallingarna bakofram och se vad som händer.
Citera
2021-03-25, 00:15
Medlem
GalFisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Vet inte riktigt var din pung sitter. Men på de flesta kalsonger så brukar flera sömmar mötas på en punkt i grenen, som då typ utgör en så kallad brottsanvisning. Är det där du menar?
Det är alltid där mina går sönder. Tre sömmar möts i ett T, hålet uppstår "ovanför" T-et eftersom sömmen I inte är lika elastisk som tyget, så tyget får ta det mesta av belastningen när saker sträcks och rör på sig.
Citera
2021-03-25, 00:34
Medlem
systems avatar
”Kemi och pyroteknik”?
Citera
2021-03-25, 00:53
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
I fronten är det ju för det mesta dubbeltyg så den håller bra.

Det är väl den där delen av tyget som du talar om som sträcks ut mest på kallingarna och därför tenderar det slitas mest.
Du tänker nog på trosor som du bär, de har förstärkt tyg i fronten. kallingar för män har väl inget dubbeltyg.... Det jag ser som havererar på ens caterpillar kallingar är sömmen längst ner så att säga som ger sig...
Citera
2021-03-25, 01:00
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Du tänker nog på trosor som du bär, de har förstärkt tyg i fronten. kallingar för män har väl inget dubbeltyg.... Det jag ser som havererar på ens caterpillar kallingar är sömmen längst ner så att säga som ger sig...

Jo många, nog de flesta, modeller av kallingar har visst dubbeltyg i fronten.
Citera
2021-03-25, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
”Kemi och pyroteknik”?
Hur ska man annars definiera det?
Citera
2021-03-25, 05:03
Medlem
Du har förmodligen en sjukdom som gör att ditt analsekret fräter hål på kallingarna. Testa stenåldersdiet så ska du se att det blir bättre.

Eller köp kvalitetsfillingar.
Citera
2021-03-25, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se

Det är väl tvärt om, kalsonger har normalt dubbelt tyg i fronten medan trosor har dubbelt tyg i grenen.
Citera
2021-03-25, 06:25
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlaofswe
Hur ska man annars definiera det?

Vad sägs om....

Kemi och pyroteknik --> Kläder och skor: allmänt
/Moderator
Citera
  • 1