Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Även om inlägget var onödigt och skrivet i satir, så har han en poäng. Men det är skit samma. Ingen påstår att micke ska behandlas omänskligt. Faktum är att han inte "behandlas" över huvud taget - flashbacktråden har ingen direktinverkan på micke och hans mående. Dessutom så är allt "mobbing" lönlöst då teflon-micke skiter i allt sådant. DET HADE NI VETAT OM NI HADE HAFT KOLL PÅ ÄMNET SOM NI CENSURERAR.
Intressant påstående. "Teflon-micke" skiter i allt sådant. Förutom ibland då han inte gör det men det räknas inte för det är inte på riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Jag minns mycket väl mickes "gråtvideo". Han "grät" över att han fick massa kataloger och skit i posten. Ett harmlöst prank som mig veterligen inte har gjorts på typ 2 år nu. Det var dessutom mycket länge sen han körde med klassikern "jag grät igår" för att vinna sympati, förmodligen då han inte ens orkar fejka sorg.
Intressant hur ni är psykologer som kan diagnosticera någon via dennes youtube-videos och slå fast att någon tydligen saknar känslor. Vilket sedan används som ett argument för varför han aldrig egentligen blir ledsen för något som händer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dodhuttarn
- Micke har inte en enda gång varit gråtfärdig. I sina historier för att få medömkan (som sedan ska leda till magmys) har han ibland sagt "och jag har gråtit mycket", men det har han förstås inte. Det finns inte i hans register.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jofandu
Vad vi än gör så gör vi honom endast förbannad. Han kommer aldrig bli ledsen på riktigt, däremot kommer han säga att han blir ledsen, men det är bara tomma ord.
Men det fina är hur ni motsäger er själva.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Vill bara påpeka ett par saker:
Jag känner inte igen den typen av olaglig, organiserad mobbing du pratar om. Tvärtom har vi varit mycket försiktiga med sådant sedan den första tråden låstes. "Mobbingen" är på sin höjd att småskratta åt honom, men aldrig att planera raids eller liknande.
Du hävdar att du inte känner igen den typen av olaglig organiserad mobbing. Och direkt i meningen efter så säger du att ni varit mycket försiktiga med sådant sedan den första tråden låstes. Och detta då utöver kommentaren om: "
Ett harmlöst prank som mig veterligen inte har gjorts på typ 2 år nu." Detta samtidigt som dina vapendragare inte riktigt håller med dig. Jag gillar särskilt meningen nedan
"Syftet med tråden var att försöka knäcka honom".
Citat:
Ursprungligen postat av
Pecka-
Syftet med tråden var att försöka knäcka honom, vilket inte verkar gå då hans enorma ego förhindrar detta. Ren lyteskomik och det är väl inte förbjudet på Flashback?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jofandu
En vanlig normal människa tar tillslut sitt liv efter åratal med mobbning. Mikael skulle aldrig ta sitt liv. Vad han än utsätts för så kommer han aldrig ta sitt liv, vilket många normala människor kanske gör.
Jag kan bara gratulera er till att om ert syfte var att försöka övertyga Admin om att denne hade fel och ni egentligen bara är snälla hedersknyfflar som inte vill vara elaka och bara är missförstådda, så har ni misslyckats rejält.
Det enda ni har visat är att ni har samma avsaknad av känslor som ni anklagar teflon-micke för att ha.