Synd. Men du kan få sitta på bryggan och deppa och dricka bärs.
Vet ju inte så mycket om ditt liv men har man väldigt lite dopamin naturligt, så ter sig allt grått. Har man mer så är allt i färg och man uppskattar minsta lilla. Testat antidepp eller ADHD-medicin?
Å andra sidan är det lätt att tröttna på all ytlig skit som finns. Men tror det är viktigt att se skillnad på om man har tröttnat på saker i livet, att livet hade kunnat vara bra om vissa saker fanns, eller om man bara inte kan känna glädje över något alls mera.
Om du fattar, jag skriver tydligen som någon med lågt IQ fick jag höra.
Men jag förstår, trots helt olika liv. Hur man kan känna att man är färdig med livet. Att det man anstränger sig för inte ger glädje så varför anstränga sig?
Skulle ändå vilja "rädda" de som känner att livet slutat redan fastän det ännu håller på. Jag vet hur det negativa känns. Har förlorat så många till självmord. Överlevde det värsta för att jag inte ville såra andra eftersom jag vet hur det känns att bli kvar och då var de som dog från mig inte ens bästa kompisar. Hyser bara en känsla av att jag vill att det ska ordna sig.
Men på jorden är man inte stor och man ska vara glad om man lyckas göra något positivt alls som inte förstörs av negativa krafter.
Ta hand om er vänner, fiender och främlingar...