Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2021-03-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-Granne
Tinder? Det är ju bara loosers som hänger där, och om vi pratar om kvinnliga användare, minst sagt andra sorteringen, kanske tredje. Sånna brudar som faktiskt måste anstränga sig för att knulla nått bra. Sen får de motorstopp med klamydia i halsen.

Ont, han är antagligen en ”noob” som inte avaktiverat sitt konto sedan han träffade din kompis.

Jag undrar vilken som är mest efterbliven av er 3.

Hur kommer det sig att det är så lätt att vara nedlåtande på forum som ex. flashback? Helt sjukt vilka idioter det finns på detta forum, som lägger kränkande kommentarer i stort i varje inlägg som görs. Känns som att det kryllar av människor här(säkert mestadels män) med låg självkänsla. Är nyfiken på om du är lika kränkande i vardagen? Använder du sånt språk då? Kan inte tänka mig att någon "normal" tjej skulle vilja skapa en relation med en person som dig. Kan du inte ge ett svar relaterat till inlägget, ge då fan i att svara.
Citera
2021-03-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Lägg dig inte i. Om han vill ha en side chick så låt honom ha det. Vilken jävla buzzkill du är!

Du får gärna ha det så i livet, varsågod, var otrogen, men tänker inte tillåta att min vän är i relation med en sådan kille. Hade du sagt likadant om någon hade hittat din partner där?(dvs hypotetiskt). ? Är nyfiken faktiskt om du hade uttalat dig likadant, "Lägg dig inte i. Om HON vill ha en kille vid sådan av så låt hon ha det. Vilken jävla buzzkill du är!"
Citera
2021-03-23, 16:55
Medlem
Svara inte mer tack,: tänker radera mitt konto, för är riktigt jävla trött på att människor är så jävla kränkande i detta forum. Många här, män, som har så låg självkänsla, att de måste få det bekräftat via detta forum för att höja sig själva. Jävla losers rent ut sagt.
Citera
2021-03-23, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic88
Du får gärna ha det så i livet, varsågod, var otrogen, men tänker inte tillåta att min vän är i relation med en sådan kille. Hade du sagt likadant om någon hade hittat din partner där?(dvs hypotetiskt). ? Är nyfiken faktiskt om du hade uttalat dig likadant, "Lägg dig inte i. Om HON vill ha en kille vid sådan av så låt hon ha det. Vilken jävla buzzkill du är!"
Det är skillnad. Jag har givetvis något att säga till om, om jag är i ett förhållande. Du ingår tyvärr inte i deras förhållande, så låt honom knulla.
Citera
2021-03-23, 18:35
Medlem
BeppeTurbos avatar
Antingen söker han bekräftelse eller så vill han vänstra. Nämn det för din väninna om du vill. Det kommer endå fram så småningom.
Citera
2021-03-23, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic88
Hur kommer det sig att det är så lätt att vara nedlåtande på forum som ex. flashback? Helt sjukt vilka idioter det finns på detta forum, som lägger kränkande kommentarer i stort i varje inlägg som görs. Känns som att det kryllar av människor här(säkert mestadels män) med låg självkänsla. Är nyfiken på om du är lika kränkande i vardagen? Använder du sånt språk då? Kan inte tänka mig att någon "normal" tjej skulle vilja skapa en relation med en person som dig. Kan du inte ge ett svar relaterat till inlägget, ge då fan i att svara.

Bla bla bla, jo sanningen svider? Näe har ingen ultrafeminist till brud utan en normal kvinna.
Citera
2021-03-23, 20:14
Medlem
NormanRosemonts avatar
Tinder kan helt klart visa gamla inaktiva profiler.

Ni som inte fattar det är bra naiva. Tinder vill ha så mycket aktivitet som möjligt på sin app, det är så de gör pengar.
Citera
2021-03-23, 20:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Klart du ska berätta om det är en bra kompis, skulle inte du vilja att hon berättade för dig om det var omvänt?

Och skaffa dig lite tuffare skinn ts, vad fan förväntande du dig på flashback, bara ignorera personerna du tycker är stolpskott och fokusera på dom bra svar du fick. Känsliga jävla sliddjur.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in