Det dyker väl inte upp om man inte har använt det på ett tag typ veckor/någon månad så det är bullshit, och det finns inget "jag har tinder för att hitta vänner".
Du borde berätta och sen får hon förlåta honom ifall hon vill. Han kanske inte har försökt eller har avsikt för att träffa eller ha sex med någon, men man uppskattar sällan att ens partner vill flörta och söka uppmärksamhet med andra även om det inte är fysiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
UniversalRace
Hur många tror att kontot försvinner om man raderar appen?
Kan vara så att killen raderade appen och sedan ligger kontot kvar. Eller så finns kontot där för att han vill ligga?
Citat:
Ursprungligen postat av
warfighter
"Du, jag vet inte om Kalle vet om det, men hans profil syns fortfarande på tinder. Tydligen försvinner inte profilen av sig själv, så han måste nog gå in och ta bort den aktivt om han inte vill poppa upp hos folk. Kan ju bli jobbigt om folk han känner missförstår och tror att han är singel igen."
Dvs. Utgå från att det är ett misstag - för det är inte så himla konstigt att det sker. Du uppmärksammar henne på misstaget, hon kan uppmärksamma honom på det och han kan gå in och korrigera det. Har de gemensamt kommit överens om att redera sina konton så är det nåt de får reda ut på egen hand, du behöver inte veta att det inte är ett misstag, och bör i vilket fall inte blanda dig i det hela mer än så.
Okej get real, som kidsen säger. INGEN tror att kontot försvinner med appen. Ulla 65 använder inte tinder. Och det är över två år. Det finns inget misstag, oj det råkade ligga kvar så alla såg! Oooj!
Han har varit inne och swipeat nyligen. Kanske första gången under hela förhållandet, det vet vi inte. Men vi VET det vi vet. Lura inte i din vän något av ovanstående, att säga att det kan vara något sånt hjälper henne bara tro mer på ursäkter som inte stämmer. Hon får välja hur hon vill göra med vad som hänt, inte fantasier som skulle förklara varför han kanske är heeelt oskyldig.
KÄLLA? ni hittar inte mig på tinder, trots ett konto som ej är dolt. Vissa säger att det kan röra sig om bara +1v innan ett inaktivt konto slutar visas.
För helvete, fattar ni ens hur många förhållanden som hade förstörts av faktiskta GLÖMDA konton om du fortsatte visas efter ett år? Grattis på ettårsdagen men vad gör din brud på tinder plötsligt?