2021-03-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soetroev
Inga kända vad jag har hört om. Har träffat dem vid ett fåtal tillfällen och de har en riktig högstadiemobbar-aura
Rimligt, jag kunde bedömma det bara genom att se bild på dem... Höjden av samhällsbelastare som påverkar småungar till att bli idioter.
Citera
2021-03-22, 12:51
Medlem
Är det inte lite sjukt att Dante släppt låt med Yasin och att Hov1 nyligen släppt musik med Einar?

Tänker även att hov1 borde gå ut med att det inte är dem om så är fallet. Skadligt för deras ''karriär'' att ha ryktet cirkulerande. Ifall man inte nu tycker all publicitet är bra publicitet dvs.
Citera
2021-03-22, 12:52
Medlem
Vad är det folk i denna tråd inte förstår.

Bögar som Yasin och hans vänner och liknande folk överlag får bara ligga om de betalar eller våldtar + tvångsäktenskap.

Hov1 har typ hundratusen damer som står redo exakt när de vill göra, vad de nu vill göra.
Sen att metrosexuella hipsters går hem i storstäder kan man tycka vad man vill om.
Citera
2021-03-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Sen att metrosexuella hipsters går hem i storstäder kan man tycka vad man vill om.
Du menar förvirrade småbrats? Det går hem bland yngre, likasinnade trotsålderungar. Oroväckande att det verkar finnas många såna.
Citera
2021-03-22, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grasuggan99
Hov1 grabbarna som verkar ha spöat skiten ur bröderna Bennet enligt mina källor. De överlevde men lär inte rappa på ett tag.

Finns det mer info? Ganska förvånande om rapsveriges kanske minst initmiderande artister vevat med varann haha
Citera
2021-03-22, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
Det är p3 artister, vilket till 99% är Yasin och gänget, Hov1 är det inte.
Yasin sitter häktad?
Citera
2021-03-22, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Noel var typ vanligaste namnet att döpa sin son till 2020 så...
Och? Det förändrar väl ingenting alls.

Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Foliehatten inom mig kan inte låta bli:

Hov1 är ju erkänt "mobbade" inom branschen för att försöka vara tuffare & hårdare än vad dom är.
Så först släpper dom Gamora med Einar och spelar på gangster-tema.
Och nu hamnar man på Löp1 om slagsmål.
Försöker grabbarna medvetet skaffat sig en tuffare image?
Intressant teori. Men är de verkligen "mobbade" i branschen för att försöka vara tuffa?

Citat:
Ursprungligen postat av Soetroev
Är själv i branschen och har hört från flera att det är hov1 det handlar om, vilket inte förvånar mig överhuvudtaget. Aldrig stött på vidrigare människor. Hetsar mot allt och alla och slänger sig med uttryck som ”vet du vilka vi fucking är?” Som om de har hittat botemedlet mot cancer. Fuckingfuckingfucking.

De börjar slåss mot alla som ifrågasätter deras beteende och musik, raggar på andras flickvänner ”for the kicks” osv osv. De ser även till att bara bråka med folk som är färre i antal eller fysiskt underlägsna dem själva. En skam för Sveriges musikscen.
Var tvungen att kolla upp dom efter det här inlägget, de beter sig som riktigt dryga och osköna snorungar i intervjuer och liknande.
Citera
2021-03-22, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Det ska enligt TT röra sig om svenska artister som hamnat i bråk.

Det framgår dock inte om det är "svenskar" eller svenskar.

Framgår tydligt om man är läskunnig. Står klart och tydligt "svenska"
Citera
2021-03-22, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottarnaskonung
Finns det mer info? Ganska förvånande om rapsveriges kanske minst initmiderande artister vevat med varann haha

För att citera Bennetts story på instagram ''Fake news we good ingen har lagt händer på oss but u have fun with it''
Citera
2021-03-22, 14:20
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Tycker verkligen inte de ser ut som bögar utan snarare vanliga tråkiga svennar eller högstadiemobbare som nån sa: https://duckduckgo.com/?t=ffcm&q=Hov...ages&ia=images
Citera
2021-03-22, 14:20
Medlem
Nu har jag inte läst alla sidor här men är det ingen som kan se var denna plats är som aftonbladet lägger ut bild på? Jag uppfattar det som att det är just där det hänt och även målsägandes blod.

https://imgur.com/a/U1bAsYP
Citera
2021-03-22, 14:27
Medlem
Hov1 och Junior Brielle som råkat i luven på varandra.

OT
Tror aldrig ett större slagsmål ”män” emellan har innehållit lägre testosteronnivåer någonsin...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in