2021-03-22, 12:14
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soetroev
Är själv i branschen och har hört från flera att det är hov1 det handlar om, vilket inte förvånar mig överhuvudtaget. Aldrig stött på vidrigare människor. Hetsar mot allt och alla och slänger sig med uttryck som ”vet du vilka vi fucking är?” Som om de har hittat botemedlet mot cancer. Fuckingfuckingfucking.

De börjar slåss mot alla som ifrågasätter deras beteende och musik, raggar på andras flickvänner ”for the kicks” osv osv. De ser även till att bara bråka med folk som är färre i antal eller fysiskt underlägsna dem själva. En skam för Sveriges musikscen.

Vilka andra har Hov1 slagits med?
Citera
2021-03-22, 12:15
Medlem
Citat:
Är själv i branschen och har hört från flera att det är hov1 det handlar om, vilket inte förvånar mig överhuvudtaget. Aldrig stött på vidrigare människor. Hetsar mot allt och alla och slänger sig med uttryck som ”vet du vilka vi fucking är?” Som om de har hittat botemedlet mot cancer. Fuckingfuckingfucking.

De börjar slåss mot alla som ifrågasätter deras beteende och musik, raggar på andras flickvänner ”for the kicks” osv osv. De ser även till att bara bråka med folk som är färre i antal eller fysiskt underlägsna dem själva. En skam för Sveriges musikscen.
Är de så fega så lär de inte ge sig på The Mamas iallafall. De är nog inte att leka med.
Citera
2021-03-22, 12:17
Medlem
Citat:

Ja, de kanske också försöker ta marknadsandelar nu när så många andra och betydligt grövre rappare sitter häktade eller ligger lågt. Jag menar, de ser att andra rappare som begår brott blir prisade och får mycket streams, det tåget vill man ju inte missa liksom. Men förmodligen så är det väl bara en snefylla som ligger bakom.

Fast en fråga bara. Hov1 ser ut som ett gäng riktiga sojapojkar, vilka är fysiskt underlägsna dem? Eller har jag missat något?

Mvh
Citera
2021-03-22, 12:19
Medlem
Jag har tidigare känt Dante, han som anses vara "the bad guy" i gänget.

Jag kan bekräfta att han är en tönt, han skulle aldrig ge sig in i en fight om han inte hade tre pers bakom sig.

Nästa gång jag ser han ska jag se hur tuff han egentligen är
Citera
2021-03-22, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad

Junior Brielle har det tidigare skrivits om men det är lika bekräftat som att det är Häkt1 som är mgm.
Citera
2021-03-22, 12:22
Medlem
Soetroevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad

Inga kända vad jag har hört om. Har träffat dem vid ett fåtal tillfällen och de har en riktig högstadiemobbar-aura
Citera
2021-03-22, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Kungen = Hov1 var det en som skrev tidigare.

Det känns lite vagt att slå fast ansvarig grupp på det uttalandet.
Citera
2021-03-22, 12:27
Medlem
CudLifes avatar
Junior Brielle har ju riktiga Oasis-ambitioner. Indierock som mer faller in i pop-genren där det är inre stridigheter mellan de två bröderna.

Känns som att deras ambitioner kommer att få sig en ordentlig törn nu om de har fått stryk av en pojkgrupp.
Citera
2021-03-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Visste inte vilka dessa var så googlade bilder. Är samtliga inblandade bögar med tanke på hur de ser ut på bilder?
Efter att ha sett bilder, så hade jag gissat på minst en och max tre bögar. Men av andra i tråden stämmer det inte. Då innebär det att de försöker se ut som bögar, vilket jag inte kan förstå tanken med. Förr i tiden var det många som dolde sin läggning, vilket ju iofs var fel, men idag så anstränger man sig för motsatsen, om man tillhör P3-genren.
Citera
2021-03-22, 12:38
Medlem
Foliehatten inom mig kan inte låta bli:

Hov1 är ju erkänt "mobbade" inom branschen för att försöka vara tuffare & hårdare än vad dom är.
Så först släpper dom Gamora med Einar och spelar på gangster-tema.
Och nu hamnar man på Löp1 om slagsmål.
Försöker grabbarna medvetet skaffat sig en tuffare image?
Citera
2021-03-22, 12:41
Medlem
Det är p3 artister, vilket till 99% är Yasin och gänget, Hov1 är det inte.
Citera
2021-03-22, 12:49
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Det ska enligt TT röra sig om svenska artister som hamnat i bråk.

Det framgår dock inte om det är "svenskar" eller svenskar.
Noel Flike, Ludwig Kronstrand, Dante Lindhe och Axel Liljefors Jansson. Låter det svenskt nog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in