Citat:
Ursprungligen postat av
Soetroev
Är själv i branschen och har hört från flera att det är hov1 det handlar om, vilket inte förvånar mig överhuvudtaget. Aldrig stött på vidrigare människor. Hetsar mot allt och alla och slänger sig med uttryck som ”vet du vilka vi fucking är?” Som om de har hittat botemedlet mot cancer. Fuckingfuckingfucking.
De börjar slåss mot alla som ifrågasätter deras beteende och musik, raggar på andras flickvänner ”for the kicks” osv osv. De ser även till att bara bråka med folk som är färre i antal eller fysiskt underlägsna dem själva. En skam för Sveriges musikscen.
Ja, de kanske också försöker ta marknadsandelar nu när så många andra och betydligt grövre rappare sitter häktade eller ligger lågt. Jag menar, de ser att andra rappare som begår brott blir prisade och får mycket streams, det tåget vill man ju inte missa liksom. Men förmodligen så är det väl bara en snefylla som ligger bakom.
Fast en fråga bara. Hov1 ser ut som ett gäng riktiga sojapojkar, vilka är fysiskt underlägsna dem? Eller har jag missat något?
Mvh