• 1
  • 2
2021-03-21, 22:29
Tänker på vad har ni för bra tips på droger att ha hemma vid typ hemmafester när man dricker sprit? Det jag vet är kola, lustgas eller poppers. Har ni flera liknande tips som man kan ha lite rolig med i samband med spriten?
Citera
2021-03-21, 22:35
Medlem
pigfaceregulates avatar
Benzo och gräs.
Citera
2021-03-21, 22:41
Medlem
Amfetamin är aldrig fel. Aldrig någonsin. Trevligt att slå upp på en tallrik att samlas runt och snorta i sig under natten.
Citera
2021-03-21, 22:42
Medlem
pigfaceregulates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nissebussen
Amfetamin är aldrig fel. Aldrig någonsin. Trevligt att slå upp på en tallrik att samlas runt och snorta i sig under natten.

Väldigt sant. Tjack är roligare än kola f.ö.
Citera
2021-03-21, 22:48
Citat:

Det är nog för ”tungt”. Är mer utefter liknande som jag nämnde.
Citera
2021-03-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pigfaceregulate
Väldigt sant. Tjack är roligare än kola f.ö.
Iallafall kolan i Sverige. Man måste vara polare med gängblattar för att få okej pulver.

Tjack däremot. Bara att kasta ut alla och porrfilmsknulla bruden i 12 timmar. Sedan kan man kasta i sig 300mg mdma på slutet för att "kela" lite till.
Citera
2021-03-21, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
Amfetamin är lite vad man gör det till. Hemma hos mig är det injiceringsförbud, alla tar ur samma pott så länge festen varar, snortar eller bombar . Att stå över är självklart okej, men inget eget utöver det. Sätta i sig sanslösa mängder är onödigt, ett kvartsgram var fjärde timme eller nåt räcker fint och totalt ett eller två gram per person. Hur kokain är vet jag inte, har faktiskt aldrig provat, en del gillar det andra inte, en del tycker det är som dåligt amfetamin. Jag antar att det är som med amfetamin, du måste veta att du hittar bästa kvaliten som finns.
Citera
2021-03-21, 23:08
Medlem
pigfaceregulates avatar
Citat:

Knappast.

Citat:
Amfetamin är lite vad man gör det till. Hemma hos mig är det injiceringsförbud, alla tar ur samma pott så länge festen varar, snortar eller bombar . Att stå över är självklart okej, men inget eget utöver det. Sätta i sig sanslösa mängder är onödigt, ett kvartsgram var fjärde timme eller nåt räcker fint och totalt ett eller två gram per person. Hur kokain är vet jag inte, har faktiskt aldrig provat, en del gillar det andra inte, en del tycker det är som dåligt amfetamin. Jag antar att det är som med amfetamin, du måste veta att du hittar bästa kvaliten som finns.

Kola sätter sig mer i huvudet, medan tjack sätter sig i hela kroppen har jag märkt. På kola är man mer i huvudet och käften klappar i ett. På tjack känner man av rysningar, känner hur hela kroppen pumpar och man blir hype och man får ett sinnessjukt skönt fokus. Dock en del subjektivt men är mina erfarenheter.
Citera
2021-03-22, 09:01
Medlem
MobbadeJessicas avatar
MDMA/E är ju ganska givet för att ta när det är fest. Annars så funkar ju vanligt tjack också.
Citera
2021-03-24, 02:01
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Citat:
Tänker på vad har ni för bra tips på droger att ha hemma vid typ hemmafester när man dricker sprit? Det jag vet är kola, lustgas eller poppers. Har ni flera liknande tips som man kan ha lite rolig med i samband med spriten?
Förlåt men är du 16 år gammal månne?
Jag har haft fester på allt det handlar bara om vilken typ av tillställning och vilka människor det är.

Standard hemmafest: Alkohol, MDMA/E och cola. Några holkar kommer rökas - Blandade hits från Spotifys toplista

Flummfest: Cannabisen brinner kostnant genom kvällen i olika former, nån dricker öl andra dricker läsk eller energidryck. Luftgas kan förekomma. - Reggae, svensk hiphop och nån som ska ha "dendär låten som är så jävla fin"

Psykonautfest: Ingen alkohol. En substans står redo för kvällen med lagom dos till alla. LSD, svamp eller likande. Rummen är preppade med olika belysning och kanske även olika musik beroende på om man vill köra lokalt per rum eller samma i hela lägenheten/huset. Olika snacks som chips samt drycker med goda smaker finns redo. Lustgas finns givetvis. - Förpreppad lista med låtar man tycker är bra eller tror kommer vara coola trippda. Där det oftast slutar med att nån sätter en speciell låt på repeat och det tar en timme tills nån annan fattar att det har vart samma låt 20 ggr eller byter till nån som dom kommer på.

Fjortisfest: Smuggelsprit och några benzade fucktards. Röks en del gräs på ett busigt sätt. - Spotifys toplista mycket svensk hiphop

Bondfest: Hembränt - Slager eller annan skit från 80-90-talet

Nykteristfest: Fan vet jag, aldrig varit på en nykteristfest. Tänker mig typ barnkalas eller netflix och chips.
Citera
2021-03-24, 02:07
Medlem
Så massa knark förutom alkohol är standard nu? Tydligen på fel fester
Citera
2021-03-24, 17:08
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Så massa knark förutom alkohol är standard nu? Tydligen på fel fester
Alkohol är mest förekommande på fester, helst hos vanliga svenssons. Annars så är ju stimulanter rätt vanligt att inta vid fest, som ladd, tjack och MDMA.

Opiater är ju rätt tråkigt att inta om man ska festa och de psykedeliska substanserna är bäst att ta själv eller med några få kompisar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in