• 2
  • 3
2021-05-20, 23:56
Medlem
neuron-drones avatar
Några år innan mådde jag inte så bra. Så jag sa till mig själv att jag ska leva till 2012 och se vad som händer. Under den tiden blev det bättre. Men min hjärna går i ide under vinterhalvåret, annars hade jag haft en fest, dagen innan jorden går under. Hade varit skitroligt. Jag trodde kanske att något litet kunde hända. Inte att jorden skulle gå under men ökad konflikt och sjukdom i skarven som jag förstår varar i över 20 år. Tänkte att kan inte elen bara försvinna ett tag så folk blir rädda.

Jag blev ledsen när inget hände alls.
Citera
2021-05-21, 18:10
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Några år innan mådde jag inte så bra. Så jag sa till mig själv att jag ska leva till 2012 och se vad som händer. Under den tiden blev det bättre. Men min hjärna går i ide under vinterhalvåret, annars hade jag haft en fest, dagen innan jorden går under. Hade varit skitroligt. Jag trodde kanske att något litet kunde hända. Inte att jorden skulle gå under men ökad konflikt och sjukdom i skarven som jag förstår varar i över 20 år. Tänkte att kan inte elen bara försvinna ett tag så folk blir rädda.

Jag blev ledsen när inget hände alls.
Enligt mig så var 2001 det riktiga 2012 då allt började gå år skogen det året!
Senast redigerad av HermaeusMora 2021-05-21 kl. 18:22.
Citera
2021-05-21, 18:26
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Enligt mig så var 2001 det riktiga 2012 då allt började gå år skogen det året!

Helt ärligt världen gick under när människosläktet började försöka ersätta religion med vetenskap.
Men det blomstrade inte upp först på tvåtusentalet i strid med Guds riktlinjer för människosläktet.
Citera
2021-05-21, 18:47
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Helt ärligt världen gick under när människosläktet började försöka ersätta religion med vetenskap.
Men det blomstrade inte upp först på tvåtusentalet i strid med Guds riktlinjer för människosläktet.
Är inte religion en stor anledning till allt lidande o misär vi har i världen just nu ?
Tänker specifikt på en religion
Citera
2021-05-21, 19:34
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Är inte religion en stor anledning till allt lidande o misär vi har i världen just nu ?
Tänker specifikt på en religion

Det finns endast en religion av Kristi kropp allt annat är av människokyrkan och känner inte till Guds ord.

Många religioner där ute låtsas vara religiös men i själva verket tillber motståndare sidan till Gud..
Citera
2021-07-28, 05:06
Medlem
Jag tror det händer i slutet av detta år.
Jag tror det bara är en baklängesvänd förklaring inför 21, inte 12.
Så det så.
Citera
2021-07-31, 17:33
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forthenord
Jag tror det händer i slutet av detta år.
Jag tror det bara är en baklängesvänd förklaring inför 21, inte 12.
Så det så.
Varför inte 2211?
Citera
2021-08-02, 09:55
Medlem
Okej men jag tror att någon slags omvändning sker iallafall. Livet har varit bajs och neger styrt de senaste åren. Varför har bögar uppstått osv? Det är bara töntiga saker som är viktiga nuförtiden och konstiga självinsikter från en utomjording.
Titta vad smutsigt det blev på… ganska exakt ett få tal år dvs 2017.
Pandemi dessutom.
Sverige borde skämmas.
Vart är min själ?
Citera
2021-08-02, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Det finns endast en religion av Kristi kropp allt annat är av människokyrkan och känner inte till Guds ord.

Många religioner där ute låtsas vara religiös men i själva verket tillber motståndare sidan till Gud..

Äsch stoppa upp böckerna i ärslet. Det är endast de allra första delarna vi behöver och det skulle kunna vara mycket kort och simplistiskt men det tror jag inte.
Jag tror att religion är människoverk som glider på ”bra” om ni förstår. Så är det, tror jag. Jag är människa

Om livet skiter sig så ska man helt enkelt gå till kristendomen. Annars kan man bara leva gott i fred.
Fuck varenda religion. De framgår inte och om de gör det så är man väldigt jäkla tjatig isåfall. Men det är skönt att de finns ändå och att någon slags respekt brukade uppehållas gentemot kyrkor osv.
Då hade vi inte haft bögar och massa äckligt idag som syns.
Det är väl lika grundligt som att man har en flagga som symboliserar kors.
Man kan väl ändå tänka till en gång och liksom ”ouch, okej det är väl inte så fint nu”.

Jag älskar problem. Man är ändå helt jävla hönslagd tills tiden är ute och sen är det inte så kul för det här landet.
Min mamma är största tönten och förrädare. Hoppas min fula inklistrade familj dör sen.
Senast redigerad av Forthenord 2021-08-02 kl. 10:22.
Citera
2021-08-02, 17:34
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forthenord
Äsch stoppa upp böckerna i ärslet. Det är endast de allra första delarna vi behöver och det skulle kunna vara mycket kort och simplistiskt men det tror jag inte.
Jag tror att religion är människoverk som glider på ”bra” om ni förstår. Så är det, tror jag. Jag är människa

Om livet skiter sig så ska man helt enkelt gå till kristendomen. Annars kan man bara leva gott i fred.
Fuck varenda religion. De framgår inte och om de gör det så är man väldigt jäkla tjatig isåfall. Men det är skönt att de finns ändå och att någon slags respekt brukade uppehållas gentemot kyrkor osv.
Då hade vi inte haft bögar och massa äckligt idag som syns.
Det är väl lika grundligt som att man har en flagga som symboliserar kors.
Man kan väl ändå tänka till en gång och liksom ”ouch, okej det är väl inte så fint nu”.

Jag älskar problem. Man är ändå helt jävla hönslagd tills tiden är ute och sen är det inte så kul för det här landet.
Min mamma är största tönten och förrädare. Hoppas min fula inklistrade familj dör sen.

En falsk profet blir lagd ner för döden..
Precis mördat en djävuls dyrkare som var tvungen att åka iväg till domedagen stå till svars för att varit en hycklare och lögnare.

Människans religioner känner inte till Kristus, därför är det viktigt att raderar ut dom omedelbart.

Men välkommen till slut tiden..
Tiden innan jorden blir nollställd för det inte finns en ända rättfärdig kvar bland dom.
Citera
2022-08-21, 00:41
Medlem
Det enda logiska är att ens egen död går att förutse egentligen. Annars är det inte jordens undergång.
Men skulle den faktiskt verkligen komma så tror jag inte att den skulle vara förutsedd åtminstone, åtminstone inte i frekvens sammanhanget.
Vår arrogans hade ju garanterat varit ett skäl och högaktuell menar jag. Det hade kanske kunnat gå förutspå men inte såsom man vanligtvis kan. Vad tror ni själva? Är jordens undergång verkligen ett jäkla jobb för den kapabla utomjording vi lär utsättas utav? Har det sin egen konsert eller inte?
Det skulle likaväl kunna ske imorgon.
Jordens undergång med det faktumet hade stavats att vi försökte värma vårt kaffe och hinna med Fortnite just innan den morgondagen än att vi var förenade indianer vid en brasa som bara egentligen skrek "VI VEEEEEET" till just det hela innan det skedde.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in