Citat:
Ursprungligen postat av
TwoThousand
Det finns endast en religion av Kristi kropp allt annat är av människokyrkan och känner inte till Guds ord.
Många religioner där ute låtsas vara religiös men i själva verket tillber motståndare sidan till Gud..
Äsch stoppa upp böckerna i ärslet. Det är endast de allra första delarna vi behöver och det skulle kunna vara mycket kort och simplistiskt men det tror jag inte.
Jag tror att religion är människoverk som glider på ”bra” om ni förstår. Så är det, tror jag. Jag är människa
Om livet skiter sig så ska man helt enkelt gå till kristendomen. Annars kan man bara leva gott i fred.
Fuck varenda religion. De framgår inte och om de gör det så är man väldigt jäkla tjatig isåfall. Men det är skönt att de finns ändå och att någon slags respekt brukade uppehållas gentemot kyrkor osv.
Då hade vi inte haft bögar och massa äckligt idag som syns.
Det är väl lika grundligt som att man har en flagga som symboliserar kors.
Man kan väl ändå tänka till en gång och liksom ”ouch, okej det är väl inte så fint nu”.
Jag älskar problem. Man är ändå helt jävla hönslagd tills tiden är ute och sen är det inte så kul för det här landet.
Min mamma är största tönten och förrädare. Hoppas min fula inklistrade familj dör sen.