• 1
  • 2
2021-03-21, 01:10
Medlem
Förlåt om titeln är lite svår att förstå (svenska är inte mitt första språk)

Shabaloba flashbackare jag har en fråga till er alla. Jag är ute efter att ta något som gör att jag får så starka visuella effekter samt starka hallucinationer så att jag blir helt amazed!! Vet att LSD och/eller svamp är nog the way to go men då undrar jag hur stor dos ni rekommenderar för en sådan trip. Kanske ska man blanda båda? Vilken slags svamp är det man ska käka isåfall? Många frågar kräver många svar. Tack i förväg!
Citera
2021-03-21, 01:53
Medlem
theshades avatar
Jag skulle säga att LSD är bättre för just det visuella. Lättare att få hallucinationer med öppna ögon (OEV) med LSD tycker jag. Sakerna jag sett har varit omöjliga att skilja från verkligheten men jag har samtidigt förstått att jag hallucinerat.

Svamp är mer mindfuck och man ligger och blundar och får insikter om sig själv medan man ser vackra mönster bakom ögonlocken skulle jag säga.

Själv föredrar jag svamp dels för att man är hyfsat normal 5-6 timmar senare medan jag är trippad 12h+ på LSD och det blir jobbigt efter ett tag.

Kan säga att jag blev helt "amazed" både av svampen och LSDn men det är två olika droger med olika effekter. Svamp skulle jag rekommendera minst 3 gram torkad cubensis.

Den absolut bästa halllucinogenen annars är väl DMT men det är väl lite svårare att få tag på kanske. Men röker du ett par stadiga bloss DMT så är det väl som att genast bli teleporterad till en annan dimension typ så där kan vi snacka "amazing"...
Senast redigerad av theshade 2021-03-21 kl. 01:57.
Citera
2021-03-21, 03:04
Medlem
ZugMaskins avatar
Eftersom du är nybörjare utan erfarenhet så råder jag dig att blanda svamp och lsd.
Citera
2021-03-21, 03:06
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag skulle säga att LSD är bättre för just det visuella. Lättare att få hallucinationer med öppna ögon (OEV) med LSD tycker jag. Sakerna jag sett har varit omöjliga att skilja från verkligheten men jag har samtidigt förstått att jag hallucinerat.

Svamp är mer mindfuck och man ligger och blundar och får insikter om sig själv medan man ser vackra mönster bakom ögonlocken skulle jag säga.

Själv föredrar jag svamp dels för att man är hyfsat normal 5-6 timmar senare medan jag är trippad 12h+ på LSD och det blir jobbigt efter ett tag.

Kan säga att jag blev helt "amazed" både av svampen och LSDn men det är två olika droger med olika effekter. Svamp skulle jag rekommendera minst 3 gram torkad cubensis.

Den absolut bästa halllucinogenen annars är väl DMT men det är väl lite svårare att få tag på kanske. Men röker du ett par stadiga bloss DMT så är det väl som att genast bli teleporterad till en annan dimension typ så där kan vi snacka "amazing"...
"Klassiska" droger allesammans. LSD är hästpiss i jämförelse med nbome i förhållande till visuals. Däremot är det ganska uppenbara hallisar och mindre mindfuck med nbome.

25i-nbome LSD trip LSD trip
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Eftersom du är nybörjare utan erfarenhet så råder jag dig att blanda svamp och lsd.
MDMA och LSD är väl bättre för en novis. Vem som helst kan bli permanent fucked up av högdos syra & svamp
Senast redigerad av GoUoD 2021-03-21 kl. 03:24.
Citera
2021-03-21, 03:06
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:

Ett par bloss? Du tar ett djupt bloss sen e du väck och är inte i stånd till att kunna ta ett till när du blåst ut.
Citera
2021-03-21, 03:09
Medlem
mr.fukushimas avatar
+1 för DMT
Citera
2021-03-21, 03:25
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.fukushima
+1 för DMT
Efter att ha läst TS post igen så kan jag tyvärr inte annat än att hålla med, onekligen den starkaste visuals man kommer uppleva om man inte planerar att dödsnodda på opiater.
Citera
2021-03-21, 05:27
Medlem
DMT/Changa av min erfanhet dock inte testat varenda psykadelika, men du ska nog börja med syra/svamp innan du testar det vartfall.
Är det helt flippade hallisar du söker så droppa stor dos MDMA, roligt men även jävligt creepy på samma gång.

150-200ug lapp eller 3g svamp.

Sedan tro inte att trippa endast handlar om att få coola hallisar för det är så mycket mer än så även fast det är häftigt som fan.
Sist men inte minst.. Kom ihåg att ha respekt för psykadelikan. Ta det i en lugn och trygg miljö med dina homies, annars kan det bli jobbigt.
Senast redigerad av KaptenHookad 2021-03-21 kl. 05:29.
Citera
2021-03-21, 08:19
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Ett par bloss? Du tar ett djupt bloss sen e du väck och är inte i stånd till att kunna ta ett till när du blåst ut.

Sant. När jag avslutade inlägget hade jag börjat tänka på hur jag rökte Changa och det är ju lite annorlunda.

Jävla skum upplevelse för övrigt. Kändes som att jag blev uppskjuten i omloppsbana av en kanon typ. Som att allt för starka G-krafter slet i mig. Kändes som ansiktet skulle slitas av typ och pang - tillbaka i hängmattan. Jaha.
Citera
2021-03-21, 09:52
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Sant. När jag avslutade inlägget hade jag börjat tänka på hur jag rökte Changa och det är ju lite annorlunda.

Jävla skum upplevelse för övrigt. Kändes som att jag blev uppskjuten i omloppsbana av en kanon typ. Som att allt för starka G-krafter slet i mig. Kändes som ansiktet skulle slitas av typ och pang - tillbaka i hängmattan. Jaha.
Hahah! Precis. Som en bomb.
Citera
2021-03-21, 17:20
Medlem
eyeeyeeyes avatar
100 mg lsd + några bloss dmt
Citera
2021-03-21, 23:15
Medlem
Svamp är ju bäst,

men lättare och mer visuellt är ju 2C-B. Eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in