2025-01-12, 19:19
Medlem
Mithrandirs avatar
Jag tror att det mentalt blev svårt för Hanna när Elvira visade sig ha mycket högre högstanivå.
Citera
2025-01-13, 00:30
Medlem
Teobald Thors avatar
Hanna Öberg - Är formsvackan över?
Citera
2025-01-13, 00:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Bränholm brukar ju påstå att H. Öberg är längst bland damerna med sina 178 cm. Såg nu att Kirkeeide är 182 cm och Botet 183 cm så Bränholm får uppdatera sig.
Citera
2025-01-14, 14:17
Medlem
Teobald Thors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Bränholm brukar ju påstå att H. Öberg är längst bland damerna med sina 178 cm. Såg nu att Kirkeeide är 182 cm och Botet 183 cm så Bränholm får uppdatera sig.

Två atleter som är över Hanna Öberg.
Maya Cloetens är längst med 185cm, 7cm över Hanna.
Citera
2025-01-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mithrandir
Jag tror att det mentalt blev svårt för Hanna när Elvira visade sig ha mycket högre högstanivå.
Det har hon väl själv erkänt.
Citera
2025-01-26, 17:18
Medlem
Teobald Thors avatar
Hanna Öberg - Är hon över på Tandrevolds skidor?
Citera
2025-02-20, 11:26
Medlem
Teobald Thors avatar
Hanna har kört alla singelmixedstafetter på VM sedan 2019, då grenen kom med på programmet.
Men nu är den epoken över.
https://www.svt.se/sport/skidskytte/...aget-naturligt
Citera
2025-02-20, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teobald Thor
Hanna har kört alla singelmixedstafetter på VM sedan 2019, då grenen kom med på programmet.
Men nu är den epoken över.
https://www.svt.se/sport/skidskytte/...aget-naturligt

Jag hade gott kunnat se att Hanna rundat av redan denna säsongen, inte minst för att ge utrymme till Sara Andersson m.f.l inför nästa kliv i karriären, men egot är troligtvis större så hon väljer att ta sikte mot OS.

Jag tror personligen Hanna inte kommer komma tillbaka till det hon visade under hennes "gyllene år" tidigare under karriären (känns som att det ska hyfsat mycket till faktiskt), men det får gärna bli motbevisat nästa säsong.
Citera
2025-03-13, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgunda
Jag hade gott kunnat se att Hanna rundat av redan denna säsongen, inte minst för att ge utrymme till Sara Andersson m.f.l inför nästa kliv i karriären, men egot är troligtvis större så hon väljer att ta sikte mot OS.

Jag tror personligen Hanna inte kommer komma tillbaka till det hon visade under hennes "gyllene år" tidigare under karriären (känns som att det ska hyfsat mycket till faktiskt), men det får gärna bli motbevisat nästa säsong.

Hanna Öberg 2:a
Sara Andersson 56:a

Naturligtvis borde Hanna Öberg lämna plats åt Sara Andersson
Citera
2025-03-13, 18:36
Medlem
Hoppas Hanna håller i den här fina formen och tar med sig känslan in i försäsongsträningen. Hon är ju så jävla bra när hon får till det. Hanna på den här nivån behövs på OS! Jag vill inte att det är över än.
Citera
2025-03-15, 22:17
Medlem
utredare1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teobald Thor
Hanna Öberg - Är formsvackan över?

Ja nu är den det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto