Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-24, 19:57
Medlem
bängrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Det är väl allmänt känt att tjack är den mannens huvuddrog även om han såklart super till rätt hårt ibland. Men trots det är han ruskigt välbevarad, jag vill veta allt om hans kostvanor och hudvårdsrutiner!

Tycker för övrigt att han är sjukt överskattad som artist och jag har även en del grisigt skvaller om honom som jag dock väljer att behålla för mig själv eftersom det här inte är någon skvallertråd.

Men jag är extremt imponerad över hans fräschör, det måste ligga i generna eller något annat orättvist.

Ge oss skvallret i denna tråd så är du gullig.

//bäng
Citera
2010-10-24, 21:22
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bängring
Ge oss skvallret i denna tråd så är du gullig.

//bäng

Jag hade en väldigt ung kompis förut som påstod sig ha legat med honom och hon hade inte direkt åldern inne vid den tidpunkten..vilket han hade, med råge!

Men detta är ju inte särskilt relevant gällande karlns eventuella drogmissbruk. Men tjacket kanske gjorde honom till ett knullmonster, vad vet jag?
Citera
2010-10-24, 21:44
Medlem
Han sjunger ju trots allt på skansen ibland så några droger tar han nog med största sannolikhet inte!
Citera
2010-10-24, 22:30
Medlem
adets avatar
Citerar Känn ingen sorg för mig göteborg, ett utdrag ur första versen.

''Pulver hjälpte mig, verkligen
Skriv det här i tidningen för jag var nere men uppe på fem''

Tror nog han brukat en hel del kola och tjack.
Citera
2010-10-24, 22:50
Bannlyst
På hans nyaste musikvideo som ær till låten "River En Vacker Dröm" så ser han extremt bæng ut i vissa klipp, man ser tydligt att han har gått på både det ena och det andra, men just den videon fick mig att upptæcka det riktigt betydligt
Citera
2010-10-24, 23:09
Medlem
marymejanes avatar
Känner hans gamla kran för ca 10 år sedan, då han gick på Kokain Så skulle nog tippa på att han har börjat bli så jävla urfattig så han måste köpa smutsigt tjack istället
Citera
2010-10-25, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feroce
Han sjunger ju trots allt på skansen ibland så några droger tar han nog med största sannolikhet inte!

Kan faktiskt inte avgöra om du är seriös eller inte så får nöja mig med att konstatera hur komisk ovanstående mening är.
Citera
2010-10-25, 03:02
Medlem
marymejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feroce

Tror du Svt kan påverka dom som är med och uppträder om dom tar droger eller inte? Största sannolikheten är att dom inte bryr sig så länge som får "kända artister" upp på scen och många tittare! Lite överkurs om dom skulle be varje medverkande om piss prov, eller har jag fel..? Och jag kan nästan slå vad om att minst 25% som är med och arrangerar programmet och även Lasse Berghagen (gammal programledare för programmet) röker en holk ibland!
Senast redigerad av marymejane 2010-10-25 kl. 03:09.
Citera
2010-10-26, 15:45
Medlem
130845s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Han är min idol och förmodligen går han på en salig blanding av alkohol, illegala substanser och annat skit. Kanske kärlek och ångest. Men jag bryr mig inte.

Kan inte annat än hålla med! Men det är ju ganska solklart att han har tagit uppåt i sina dagar, vem vet, kanske ännu. Rätt så löjligt att hålla på spekulera om, vem tar vad bla bla bla
Citera
2010-10-26, 18:26
Medlem
Sleazers avatar
Han måste ju ha tagit något... Så dålig musik gör man bara inte!
Citera
2010-10-26, 20:36
Medlem
Han har varit en flitig användare av koks o tjack.
Citera
2011-08-18, 23:44
Medlem
Intelligenss avatar
Livet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in