Flashback bygger pepparkakshus!
2006-05-25, 00:58
Medlem
Remslems avatar
high on hugs
Citera
2006-05-25, 01:01
Medlem
Tror han är en "skum" individ både med och utan droger. Hela broder daniel-uppbådet är ganska udda typer. Jag tror det är nåt göteborgsrelaterat, helt klart. "Alternativa" människor finns det överallt, men dom beter sig olika beroende på ort. Känner igen mig själv i både han och hans likars ganska kufiska och förvirrade beteende. Finns en viss charm i det.

Inga gissningar ang. droger, men det är väl möjligt. Själv tycker jag han verkar alldeles för naiv för den grejen, men det kanske jag själv som är naiv.
Citera
2006-05-25, 01:12
Medlem
Kasta lite snös avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
BUSTED

Skämt åsido, vet verkligen inte vem snubben är

Tänkte först på Håkan Hellstrand när jag såg topicen, och han kan ju åtminstone sjunga, vilket jag efter att ha läst inläggen här, inte är säker på att Mr. Hellström kan iaf
Edit: Fickade ett formfel, inte lätt att skriva när man e beng :/
/SS

Du tänker inte på Staffan Hakegård?
Citera
2006-05-25, 01:17
Medlem
dirtydroolers avatar
Vad det än är för mysko svampar han proppar i sig så inte är de nyttiga för stämbanden i alla fall. Sämre sångare får man leta förgäves efter.
Citera
2006-05-25, 12:12
Awaiting Email Confirmation
draes avatar
Skulle gissa på tjack som andra har sagt. Sen om man lyssnar på låten "Dom dimmiga dagarna" så får man väl anta att han har rökt en hel del också.
Citera
2006-05-25, 12:37
Medlem
Lär ju vara tjack. Han sjunger iaf om tjack i en sådär 4-5 låtar...
Citera
2006-05-25, 13:20
Medlem
Duppys avatar
Vet att han har "erkänt" att han tjackat förr i tiden. Men att han nuförtiden inte gör det. Där kan man ju bara spekulera
Citera
2006-05-25, 15:15
Medlem
Hajimes avatar
nejnej, den här killen har ju vart med i allsång på skansen. killen e en svärmorsdröm han går antagligen på saft å c-vitamin.
Citera
2006-05-25, 15:52
Medlem
Shpongles avatar
Tror bara att han är hög på livet.
Citera
2006-05-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingen mindre än Håkan Hellström himself i "Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg"

"Ge mig arsenik
för stan är full av tanter och tragik
Pulver hjälpte mig verkligen
Skriv det här i tidningen för jag var nere men uppe på fem"

...om inte helt påhittat tolkar jag det som....jodå, men kanske inte längre...
Får alltid en känsla av att han har en tung ryggsäck med mörkt innehåll att bära på?....
Citera
2010-10-22, 22:15
Medlem
Håkan Hellström refererar till droger i nästan alla hans låtar. Han är en riktigt junkie. Zigenardream living och Exile On Wollmar Yxkullsgatan handlar ju bara om knark.
Citera
2010-10-22, 22:32
Medlem
Angeliques avatar
Det är väl allmänt känt att tjack är den mannens huvuddrog även om han såklart super till rätt hårt ibland. Men trots det är han ruskigt välbevarad, jag vill veta allt om hans kostvanor och hudvårdsrutiner!

Tycker för övrigt att han är sjukt överskattad som artist och jag har även en del grisigt skvaller om honom som jag dock väljer att behålla för mig själv eftersom det här inte är någon skvallertråd.

Men jag är extremt imponerad över hans fräschör, det måste ligga i generna eller något annat orättvist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in