• 1
  • 2
2021-03-18, 20:33
Medlem
Jag hade lst flera flera tripprapporter p flashback om hur fantastiska uppleveser folk haft p LSD men nr jag och min polare fr frsta gngen skulle testa s blev det inte ngon strre effekt frutom att vi skrattade vldigt mycket. Vi hade bestllt varsinn 150UG lapp frn the wizard och efter recensionerna s var vi vldigt hyped. Efter 4-5 timmar frn att vi hade lagt lappen p tungan s var ruset slut. Och med ruset menar jag vr skrattighet. r det ngon som vet varfr? Eller vad jag kan gra fr att nsta gng ska bli bttre?
Citera
2021-03-18, 20:37
Medlem
ta 300 nsta gng. var det verkligen bara skrattnojja ni fick? inga tracers eller vggar som andades eller snt?
Citera
2021-03-18, 20:39
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolboy44
r det ngon som vet varfr? Eller vad jag kan gra fr att nsta gng ska bli bttre?
Ni kanske blev scammade, eller s var lapparna betydligt svagare n den pstdda styrkan? 150 ug borde ABSOLUT ge effekt, bde mentalt och visuellt.
Citera
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jag hade lst flera flera tripprapporter p flashback om hur fantastiska uppleveser folk haft p LSD men nr jag och min polare fr frsta gngen skulle testa s blev det inte ngon strre effekt frutom att vi skrattade vldigt mycket. Vi hade bestllt varsinn 150UG lapp frn the wizard och efter recensionerna s var vi vldigt hyped. Efter 4-5 timmar frn att vi hade lagt lappen p tungan s var ruset slut. Och med ruset menar jag vr skrattighet. r det ngon som vet varfr? Eller vad jag kan gra fr att nsta gng ska bli bttre?
D var det nog inte 150 ug. Eller dlig syra. Satan vad det kickade nr jag var ung och intresserad av dylikt. Hade ni pillat med lapparna och d kanske frslsat en del av det goda? Eller kkade ni massa godis? Socker ska kunna ta udden av trippen, enligt vissa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1psykfall
ta 300 nsta gng. var det verkligen bara skrattnojja ni fick? inga tracers eller vggar som andades eller snt?
Nu nr du sger det s kommer jag ihg att nr jag frst hade kommit hem o suttit mig vid datorn s brjade min bakgrunds bild att andas ltt men efter en stund s gick det bort men det kunde lika grna varit placebo eftersom det inte var s jtte starkt. Det tog ven ganska lng tid (har fr mig att det tog lite mer n 2 timmar) innan skrattet brja kicka in
Citera
2021-03-18, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Ni kanske blev scammade, eller s var lapparna betydligt svagare n den pstdda styrkan? 150 ug borde ABSOLUT ge effekt, bde mentalt och visuellt.
Scammade tror jag inte eftersom sljaren hade bra med recensioner p FS.
Citera
2021-03-18, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
D var det nog inte 150 ug. Eller dlig syra. Satan vad det kickade nr jag var ung och intresserad av dylikt. Hade ni pillat med lapparna och d kanske frslsat en del av det goda? Eller kkade ni massa godis? Socker ska kunna ta udden av trippen, enligt vissa.
Lite behvde vi pilla fr att kunna ta ut dom ur psen och dela dom men det kan vl inte ha slsat s mycket? Eller?
Citera
2021-03-18, 20:42
Medlem
Citat:
Nu nr du sger det s kommer jag ihg att nr jag frst hade kommit hem o suttit mig vid datorn s brjade min bakgrunds bild att andas ltt men efter en stund s gick det bort men det kunde lika grna varit placebo eftersom det inte var s jtte starkt. Det tog ven ganska lng tid (har fr mig att det tog lite mer n 2 timmar) innan skrattet brja kicka in
trkigt att ni fick en dlig upplevelse, kp frn ngon annan r mitt rd. fr p 150 ska man kunna flyga ivg en bit iallafall.
Citera
2021-03-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1psykfall
trkigt att ni fick en dlig upplevelse, kp frn ngon annan r mitt rd. fr p 150 ska man kunna flyga ivg en bit iallafall.
Ja trkigt r det men tnker inte ge upp p LSD. Det har varit en drm vldigt lnge att f uppleva det fantastiska med det. Beror det p hur mycket man tit innan eller ngot liknande?
Citera
2021-03-18, 20:46
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Scammade tror jag inte eftersom sljaren hade bra med recensioner p FS.
Hm, konstigt. Kolla in https://psychonautwiki.org/wiki/LSD under "Physical effects", "Visual effects" och "Cognitive effects". Vldigt bra beskrivet med mnga kllhnvisningar ver vad man kan tnkas uppleva under en tripp bde fysiskt, visuellt och mentalt. Man behver ju absolut inte uppleva allt det dr, men mycket i alla fall. Srskilt vid 150 ug.
Senast redigerad av Kluff 2021-03-18 kl. 20:50.
Citera
2021-03-18, 20:47
Medlem
jewclaws avatar
ter du ngra mediciner?
Citera
2021-03-18, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
ter du ngra mediciner?
Jag ter Sertralin men min vn gr inte det och vi fick samma rus