• 9
  • 10
2021-03-19, 08:05
Medlem
Selfefficacys avatar
Ok i fängelse hamnar du givetvis inte men gör hon en anmälan så blir det svårt att bli polis.
Bra att du mår dåligt av vad du gjort. Det visar att du har empati. Jag hoppas verkligen att du har bett om ursäkt och vill hon inte godta den så måste du acceptera det. Jag vet inte om jag skulle kunna förlåta min kille om han slog mig. Han är så pass mycket starkare också så det hela skulle vara så absurt och fel. Jag skulle förlora förtroendet för honom.
Jag kan förstå att man ibland har så mycket känslor att man gör eller säger något som man egentligen inte menar. Men att slå någon är aldrig ok. Om du känner att du måste bearbeta detta så gå till en psykolog ring nånstans anonymt. En psykolog har tystnadsplikt men kanske kan första steget vara att ringa.
Citera
2021-03-19, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needtogitgood
Hej.

Igår kväll hade jag och min tjej en hetsig diskussion om någon liten skitsak (disken). Jag bad henne att ta ut disken, då jag hade varit på jobbet hela dagen. Hon svarade med att hon hade plugg etc. Det hela eskalerade och det slutade med att jag gav henne en lavett. Hon plockade ut disken, men hon grät när hon sov.

Detta är ABSOLUT inget jag är stolt över, nu i efterhand mår jag otroligt dåligt över det och har extrem ångest. Jag vet att jag är en hemsk människa, jag hatar mig själv. Det som gör detta värre, är att känslan jag fick när min hand fick kontakt med hennes kind var otroligt främmande. Jag blev hård inom ett par sekunder och jag behövde ta en kall dusch för att lugna ner mig.

Frågan är då, va fan är fel på mig? Jag har aldrig gjort något liknande innan. Jag vågar inte boka ett möte med en psykolog, då jag är rädd att hen kommer anmäla mig. Jag känner inte igen mig själv. Jag stannade hemma från jobbet idag och satt inne på mitt rum hela dagen med en flaska dworek, jag mår helt enkelt skit. Snälla hjälp, har nått min gräns-

Mvh

Needtogitgood
Gå i fängelse utan att passera gå!!!
Våld i en nära relation är aldrig rätt utan bara FEL!
Citera
2021-03-19, 12:22
Moderator
evilhoneys avatar
Psykologi: allmänt --> Psykisk hälsa
/Moderator
Citera
2021-03-19, 12:34
Medlem
Ballcancers avatar
varför plockade du inte ut disken själv? gubbjävel
Citera
2021-03-19, 13:03
Medlem
falsksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
varför plockade du inte ut disken själv? gubbjävel
Han var ju trött efter jobbet medans hon hade "pluggat" hemma och betedde sig. Klart det blir örfilning då förstår du väl?
Citera
2021-03-19, 15:05
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falskson
Han var ju trött efter jobbet medans hon hade "pluggat" hemma och betedde sig. Klart det blir örfilning då förstår du väl?
ah ok. det förklarar ju saken.
Citera
2021-03-19, 15:11
Medlem
falsksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
ah ok. det förklarar ju saken.
Han blev utsatt för ett shit test och gjorde det enda rätta i situationen. Visade vem som är mannen i huset. Att sitta och dricka dworek med ågren gillar jag dock inte. Ts måste jobba på att bli tryggare i sin mansroll.
Citera
2021-03-19, 15:13
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falskson
Han blev utsatt för ett shit test och gjorde det enda rätta i situationen. Visade vem som är mannen i huset. Att sitta och dricka dworek med ågren gillar jag dock inte. Ts måste jobba på att bli tryggare i sin mansroll.
håller med. självömkande kanske leder till fittslick och fjämsk inför flickvännen då han ångrar sig. väldigt svagt psyke.
Citera
2021-03-19, 18:21
Medlem
Citat:
Hej.

Igår kväll hade jag och min tjej en hetsig diskussion om någon liten skitsak (disken). Jag bad henne att ta ut disken, då jag hade varit på jobbet hela dagen. Hon svarade med att hon hade plugg etc. Det hela eskalerade och det slutade med att jag gav henne en lavett. Hon plockade ut disken, men hon grät när hon sov.

Detta är ABSOLUT inget jag är stolt över, nu i efterhand mår jag otroligt dåligt över det och har extrem ångest. Jag vet att jag är en hemsk människa, jag hatar mig själv. Det som gör detta värre, är att känslan jag fick när min hand fick kontakt med hennes kind var otroligt främmande. Jag blev hård inom ett par sekunder och jag behövde ta en kall dusch för att lugna ner mig.

Frågan är då, va fan är fel på mig? Jag har aldrig gjort något liknande innan. Jag vågar inte boka ett möte med en psykolog, då jag är rädd att hen kommer anmäla mig. Jag känner inte igen mig själv. Jag stannade hemma från jobbet idag och satt inne på mitt rum hela dagen med en flaska dworek, jag mår helt enkelt skit. Snälla hjälp, har nått min gräns-

Mvh

Needtogitgood

Till en kvinna som blir slagen brukar man säga att hon ska lämna snubben direkt. Efter första tillfället. Har hon inte gått redan överväger hon det möjligen. Det borde hon överväga.

Självklart ska du be om ursäkt.

Hur känner hon kring det hela nu så här efteråt? Hur mår hon? Har du försökt ta reda på det? Den här känslan av ånger du ger uttryck för här i tråden, har du uttryckt det till henne?

Och självklart ska du ta tag i vad som verkar vara din aggressionsproblematik.

Vad gäller dina eventuella kinks för våldsinslag i sexsammanhang så är det en annan sak. Kan ju vara något att ta upp och prata med henne om det också. I fall hon väljer att stanna kvar med dig. Kanske inte vid samma tillfälle dock. Visar det sig att ni är inne på samma spår där så grattis. Men OM det är något ni ska hålla på med så behöver du bli betydligt bättre på att kommunicera med henne än vad du tydligen är nu. Hur ska du annars kunna veta vad som känns ok för henne och vad som landar fel?

"Är det något fel på mig?" är inte en konstruktiv fråga. Du har annat att ta tag i än att grubbla på det.
Citera
2021-03-22, 07:54
Medlem
Citat:
Hur menar du? Jag har verkligen inte råd med att bli anmäld, min största dröm är att jobba inom polisen. Jag tror/hoppas att detta var en engångsföreteelse, jag har ALDRIG rört en annan människa våldsamt innan. mår verkligen skit.

Du kommer aldrig bli polis. Du kommer inte klara intervjun med psykologen. Det kommer komma upp frågor om du någon gång vart våldsam och de ser igenom dig direkt om du ljuger.

Du är en sjuk människa och behöver söka hjälp för detta. Din tjej är numera en i statistiken som lever med en man som slår henne. Bra jobbat.
Citera
2021-03-22, 20:23
Medlem
Needtogitgoods avatar
Uppdatering då många verkar vara nyfikna:

Tog till mig av det många skrev och jag bad om ursäkt till tjejen, vi pratade helt enkelt ut om stress osv. Slutade i alla fall med lite make-up sex, så livet flyter på!
Citera
2021-03-29, 14:44
Medlem
Citat:
Hej.

Mvh

Needtogitgood
Du borde nog söka hjälp.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in