Citat:
Ursprungligen postat av
Needtogitgood
Hej.
Igår kväll hade jag och min tjej en hetsig diskussion om någon liten skitsak (disken). Jag bad henne att ta ut disken, då jag hade varit på jobbet hela dagen. Hon svarade med att hon hade plugg etc. Det hela eskalerade och det slutade med att jag gav henne en lavett. Hon plockade ut disken, men hon grät när hon sov.
Detta är ABSOLUT inget jag är stolt över, nu i efterhand mår jag otroligt dåligt över det och har extrem ångest. Jag vet att jag är en hemsk människa, jag hatar mig själv. Det som gör detta värre, är att känslan jag fick när min hand fick kontakt med hennes kind var otroligt främmande. Jag blev hård inom ett par sekunder och jag behövde ta en kall dusch för att lugna ner mig.
Frågan är då, va fan är fel på mig? Jag har aldrig gjort något liknande innan. Jag vågar inte boka ett möte med en psykolog, då jag är rädd att hen kommer anmäla mig. Jag känner inte igen mig själv. Jag stannade hemma från jobbet idag och satt inne på mitt rum hela dagen med en flaska dworek, jag mår helt enkelt skit. Snälla hjälp, har nått min gräns-
Mvh
Needtogitgood
Till en kvinna som blir slagen brukar man säga att hon ska lämna snubben direkt. Efter första tillfället. Har hon inte gått redan överväger hon det möjligen. Det borde hon överväga.
Självklart ska du be om ursäkt.
Hur känner hon kring det hela nu så här efteråt? Hur mår hon? Har du försökt ta reda på det? Den här känslan av ånger du ger uttryck för här i tråden, har du uttryckt det till henne?
Och självklart ska du ta tag i vad som verkar vara din aggressionsproblematik.
Vad gäller dina eventuella kinks för våldsinslag i sexsammanhang så är det en annan sak. Kan ju vara något att ta upp och prata med henne om det också. I fall hon väljer att stanna kvar med dig. Kanske inte vid samma tillfälle dock. Visar det sig att ni är inne på samma spår där så grattis. Men OM det är något ni ska hålla på med så behöver du bli betydligt bättre på att kommunicera med henne än vad du tydligen är nu. Hur ska du annars kunna veta vad som känns ok för henne och vad som landar fel?
"Är det något fel på mig?" är inte en konstruktiv fråga. Du har annat att ta tag i än att grubbla på det.