Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-03-17, 21:05
Medlem
Needtogitgoods avatar
Hej.

Igår kväll hade jag och min tjej en hetsig diskussion om någon liten skitsak (disken). Jag bad henne att ta ut disken, då jag hade varit på jobbet hela dagen. Hon svarade med att hon hade plugg etc. Det hela eskalerade och det slutade med att jag gav henne en lavett. Hon plockade ut disken, men hon grät när hon sov.

Detta är ABSOLUT inget jag är stolt över, nu i efterhand mår jag otroligt dåligt över det och har extrem ångest. Jag vet att jag är en hemsk människa, jag hatar mig själv. Det som gör detta värre, är att känslan jag fick när min hand fick kontakt med hennes kind var otroligt främmande. Jag blev hård inom ett par sekunder och jag behövde ta en kall dusch för att lugna ner mig.

Frågan är då, va fan är fel på mig? Jag har aldrig gjort något liknande innan. Jag vågar inte boka ett möte med en psykolog, då jag är rädd att hen kommer anmäla mig. Jag känner inte igen mig själv. Jag stannade hemma från jobbet idag och satt inne på mitt rum hela dagen med en flaska dworek, jag mår helt enkelt skit. Snälla hjälp, har nått min gräns-

Mvh

Needtogitgood
Citera
2021-03-17, 21:08
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needtogitgood
Hej.

Igår kväll hade jag och min tjej en hetsig diskussion om någon liten skitsak (disken). Jag bad henne att ta ut disken, då jag hade varit på jobbet hela dagen. Hon svarade med att hon hade plugg etc. Det hela eskalerade och det slutade med att jag gav henne en lavett. Hon plockade ut disken, men hon grät när hon sov.

Detta är ABSOLUT inget jag är stolt över, nu i efterhand mår jag otroligt dåligt över det och har extrem ångest. Jag vet att jag är en hemsk människa, jag hatar mig själv. Det som gör detta värre, är att känslan jag fick när min hand fick kontakt med hennes kind var otroligt främmande. Jag blev hård inom ett par sekunder och jag behövde ta en kall dusch för att lugna ner mig.

Frågan är då, va fan är fel på mig? Jag har aldrig gjort något liknande innan. Jag vågar inte boka ett möte med en psykolog, då jag är rädd att hen kommer anmäla mig. Jag känner inte igen mig själv. Jag stannade hemma från jobbet idag och satt inne på mitt rum hela dagen med en flaska dworek, jag mår helt enkelt skit. Snälla hjälp, har nått min gräns-

Mvh

Needtogitgood

Vilken anstalt kommer du hamna på tror du?

Orosanmälan kommer komma.
Citera
2021-03-17, 21:09
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Frågan är då, va fan är fel på mig?

Absolut ingenting imo. Du tillrättavisade henne och det ska du ha cred för, punkt slut.
Citera
2021-03-17, 21:11
Medlem
ångest ska du fan ha. Hoppas att hon anmäler dig. Du är helt enkel en pervers jävel som tänder på slå människor svagare än dig själv. Gå och slå nån i din egen storlek istället.
Citera
2021-03-17, 21:11
Medlem
Citat:
Hej.

Mvh

Needtogitgood

Du är sadist. Helt normalt men gör aldrig om det.
Citera
2021-03-17, 21:12
Medlem
Citat:
Hej.

Mvh

Needtogitgood

Att du känner ångest är bra. Att du dricker Dworek är inte bra, mest för att det indikerar att du är en jugge, med kort stubin och noll impulskontroll.
Fösta steget är att be din tjej om ursäkt och sen får du fanimej lägga band på dig och bli mer civiliserad och göra din del av hushållsarbetet. Plus, såklart, aldrig aldrig mer slå din tjej. Då har du förbrukat din rätt att leva i det svenska samhället.
Citera
2021-03-17, 21:13
Medlem
Needtogitgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Vilken anstalt kommer du hamna på tror du?

Orosanmälan kommer komma.

Hur menar du? Jag har verkligen inte råd med att bli anmäld, min största dröm är att jobba inom polisen. Jag tror/hoppas att detta var en engångsföreteelse, jag har ALDRIG rört en annan människa våldsamt innan. mår verkligen skit.
Citera
2021-03-17, 21:14
Medlem
Needtogitgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1psykfall
ångest ska du fan ha. Hoppas att hon anmäler dig. Du är helt enkel en pervers jävel som tänder på slå människor svagare än dig själv. Gå och slå nån i din egen storlek istället.

Jag vill inte och har aldrig slagit någon tidigare i hela mitt liv, jag vet inte vad som hände igår. Det var som att någon annan styrde min kropp.
Citera
2021-03-17, 21:15
Medlem
Needtogitgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Att du känner ångest är bra. Att du dricker Dworek är inte bra, mest för att det indikerar att du är en jugge, med kort stubin och noll impulskontroll.
Fösta steget är att be din tjej om ursäkt och sen får du fanimej lägga band på dig och bli mer civiliserad och göra din del av hushållsarbetet. Plus, såklart, aldrig aldrig mer slå din tjej. Då har du förbrukat din rätt att leva i det svenska samhället.

En liknande händelse har aldrig hänt tidigare, jag blir nästan aldrig arg. Jag kommer självklart aldrig göra om det, jag kan knappt förstå att det faktiskt hände.
Citera
2021-03-17, 21:16
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1psykfall

Är du korkad, bokstavligen? Pervers, på riktigt? Har du hört talas om strypsex, eller bondage? Det är en fetisch, och var mans dröm för den delen.
Citera
2021-03-17, 21:17
Medlem
Citat:
Jag vill inte och har aldrig slagit någon tidigare i hela mitt liv, jag vet inte vad som hände igår. Det var som att någon annan styrde min kropp.

lägg ner spriten. du verkar inte klara av den.
Citera
2021-03-17, 21:18
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Radera dig själv från jorden
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto