Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-08, 22:43
Bannlyst
Har annars haft den på riktigt DVD-R ett bra jävla tag .
Mkt bra tv-rip. Men vi får la se vad som händer, hoppas fler sådana här filmer kommer till svensk tv-historia iaf
Citera
2006-07-09, 22:29
Medlem
G.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weaz
Men bruka allvar nu grabbar!

Ni försöker faktiskt lära er ett yrke!
Citera
2006-07-09, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knackare
Den unga mörka fungerar i alla lägen.

Förstår att du tycker det, soldat där.
Citera
2006-07-09, 23:56
Medlem
androchas avatar
utan tvekan en av dom bättre svenska filmerna med alla sköna kommentarer och dylikt
Citera
2006-07-10, 01:58
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffmutti
Är före detta brandbergsbo (Haninge) och jag har ALDRIG åkt 807 nattetid, däremot hundratals, ja kanske tom tusentals gånger dagtid. När vi hade gjort stan på helgerna så åkte jag och polarna NATTBUSS 892 hem, ska det vara så jävla svårt att förstå ?
Nog tjafsat om detta nu, capisce ?!

Ursäkta ot, inte meningen att sabba denna tråd.

Ehum!
"Nattbuss 807" var väl extra insatt på grund av vattenfestivalen?
Därför det knepiga namnet, åkte nämligen nattbuss ut till Handen när filmen en gång i tiden gick upp på biograferna och tänkte va fan den här bussen heter ju inte 807?
Sedan såg jag filmen och i början förklarar dom något om extrainsatt nattbuss..blablabla.
Citera
2006-07-10, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Ehum!
"Nattbuss 807" var väl extra insatt på grund av vattenfestivalen?
Därför det knepiga namnet, åkte nämligen nattbuss ut till Handen när filmen en gång i tiden gick upp på biograferna och tänkte va fan den här bussen heter ju inte 807?
Sedan såg jag filmen och i början förklarar dom något om extrainsatt nattbuss..blablabla.

Helt riktigt är den extra insatt, säger dom inte det i filmen eller är det jag som inte sett den på länge?
Citera
2006-07-10, 15:38
Bannlyst
Nattbuss 892 är helt korrekt sagt.
Citera
2006-07-13, 12:44
Medlem
Cock_Sparrers avatar
En riktig kult film. Var nog 7-8 år sen jag såg den här filmen, men kommer ändå ihåg dom bästa citaten. klassas nog mer som komedi
Citera
2007-03-17, 13:25
Medlem
NkpgTettes avatar
Är det någon som vet vad bandet och låten heter som går typ .. "Jag vill inte, vill inte, vill inte!" Det är när dom ska gå på vattenfestivalen
Citera
2007-03-17, 20:18
Medlem
Patrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkpgTette
Är det någon som vet vad bandet och låten heter som går typ .. "Jag vill inte, vill inte, vill inte!" Det är när dom ska gå på vattenfestivalen

jupp den heter "vill inte" med gruppen två blåbär

Klockren film annars, lär ju ha sett den över 10 ggr iaf..

"om han bara suttit i bil, han kan inte ha gjort inbrott" - jo det kan han det kallas för medverkan!

edit: "snacka med hunden för fan, snacka med hunden!"
Citera
2007-03-17, 20:23
Bannlyst
Klockren film.
Citera
2007-03-17, 21:54
Medlem
banansoppas avatar
Någon som har en aning om vad som egentligen hände? den är ju baserad på en verklig händelse. Och om ni har länkar och skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in