Rätta mig om jag har fel men är det inte i denna filmen ytterdörren i början (hajjat´s) är gjord av typ en spånplatta, väldigt tunn och bräcklig.
Eller e jag helt fel ute?
Rätta mig om jag har fel men är det inte i denna filmen ytterdörren i början (hajjat´s) är gjord av typ en spånplatta, väldigt tunn och bräcklig.
njae den är mer som en innerdörr. en dör som var/är väldigt vanlig i området där det hela skedde.
Nja, den ser väldigt bräcklig ut. Inte direkt som en stabil dörr direkt!
Vassa? Är du inte klok? Är ju för fan en 2 - 3 cm BRED stålbit. Vass? Nja? Varför tror du man slår baksidan av yxan i huvudet på någon? För att han inte ska dö.
Filmen innehåller en uppsjö av roliga stunder, mest för att den är så vansinnigt usel.
Det allra sämsta är tjejen som säger "Jag har fotografiskt minne", hon är så gränslöst jävla pinsamt satans usel på att skådespela att änglarna gråter blod.
Jag har hört nåt om att DVD inte räcker till för att rättvist återge specialeffekterna i filmen så Flamholc vill vänta tills han kan släppa den på HD-disk.