Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-17, 14:39
Medlem
Det jag tänker är att människor alltid behövt och efterfrågat sexuell stimulans. Vi vet ju att prostitution är världens äldsta yrke. Men då undrar jag också om porr som är närliggande.

Porr fanns ju inte innan vissa viktiga teknologiska genombrott. Men efterfrågan fanns innan tekniken.

Så jag tänker mig att på romartiden kunde man säkert betala för att gå och titta på folk som knullade live, innan filmer fanns.

Stämmer det? Varför kan man inte betala för att gå och titta på live knulla idag?
Citera
2021-03-17, 14:48
Medlem
DJSAMSAMs avatar
Her ju funnits peep-shows och sådant rätt länge, där man kan betala för att holla in i ett rum där oftast en kvinna dansar naket etc.

Tror det kan vara svårt med lagligheten för livesex, plus att intresset inte är så stort p.g.a. stor utbud av gratis porr på nätet...
Citera
2021-03-17, 14:55
Medlem
Man såg väl andra knulla osv. Det var ju inte direkt att två hade eget hus, rum eller ens täcke över sig. Sedan är det största erotiska organ hjärnan och där spelar man upp sin egen porrfilm av vad man sett, varit med om eller drömmer om. Tror ju inte direkt att det var en organiserad liveshow utan mer vad som hände i ens närhet.
Citera
2021-03-17, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJSAMSAM
Her ju funnits peep-shows och sådant rätt länge, där man kan betala för att holla in i ett rum där oftast en kvinna dansar naket etc.

Tror det kan vara svårt med lagligheten för livesex, plus att intresset inte är så stort p.g.a. stor utbud av gratis porr på nätet...

Vet inte hur det var förr, men numera finns väl dogging som väl är något sådant? Jag har för mig att det för vissa är en kvinna + flera män men de som vill kan stå bredvid och kolla.
(Någon som har bättre koll får gärna rätta mig om jag har fel)
Något liknande kanske fanns förr?
Fluktare har väl funnits i alla tider tänker jag
Citera
2021-03-17, 15:00
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Det jag tänker är att människor alltid behövt och efterfrågat sexuell stimulans. Vi vet ju att prostitution är världens äldsta yrke. Men då undrar jag också om porr som är närliggande.

Porr fanns ju inte innan vissa viktiga teknologiska genombrott. Men efterfrågan fanns innan tekniken.

Så jag tänker mig att på romartiden kunde man säkert betala för att gå och titta på folk som knullade live, innan filmer fanns.

Stämmer det? Varför kan man inte betala för att gå och titta på live knulla idag?
Under vilda västern-tiden 17-1800 och varieté-eran 1850-1920 var det ju poppis med shower som enbart hade unga damer som sparkade högt upp med benen, alternativt satt i en gunga på scen och så vidare.
Citera
2021-03-17, 16:38
Medlem
sommarlovs avatar
Det har alltid funnits.
Erotikens historia kanske inte lärs ut i skolan, men nden finns.
Citera
2021-03-17, 16:50
Medlem
Bluebeast72s avatar
Under stenåldern så smög man in i en grotta o satt o runka medans tex ett par knullade påå en björnfäll så typ av pepshow.
Citera
2021-03-17, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Under stenåldern så smög man in i en grotta o satt o runka medans tex ett par knullade påå en björnfäll så typ av pepshow.

Man skulle vart med på den tiden

Det var bättre förr
Citera
2021-03-19, 02:57
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Man skulle vart med på den tiden

Det var bättre förr
Ja det var mer naturligt. Inga rakade muffor, sillisar och blekta arslen eller omskurna kukar på den tiden inte!
Citera
2021-03-19, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Ja det var mer naturligt. Inga rakade muffor, sillisar och blekta arslen eller omskurna kukar på den tiden inte!

Ingen impotens heller. Sperman sprutade vilt åt alla möjliga håll. Fyfan vad bra
Citera
2021-03-20, 23:55
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ingen impotens heller. Sperman sprutade vilt åt alla möjliga håll. Fyfan vad bra
Ahh glömde porr impotensen! vilka tider det var.
Citera
2021-04-08, 13:18
Medlem
Vart går man idag om man vill kolla på live sex i Stockholm?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in