2021-03-23, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Såhär är det att lagen finns för att skydda flickor. Men det är extremt vanligt att flickor också är kåta o fantiserar om lärare det vet jag.

Det som det handlar om är att flickor i den här åldern inte förstår konsekvenser o kan hamna i en utsatt situation. Pojkar behöver inte tänka på sånt o kan ju alltid känna sig trygg med en vuxen kvinna eller hur?

Förstår du hur jag menar? Flickor i den åldern är inte mogna att ta ansvar för sin sexualitet.
Dina argument för att försvara en pedofilkvinna, är så sjuka att man nästan kan tro att det är du som är lärarinnan.
Citera
2021-03-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det tror jag inte. Hon hade lagt ut bilder på sig själv som ett led i ett, vad jag förmodar, aktivt sexliv riktat mot vuxna människor och sedan hade elever hittat dem och identifierat henne. Som jag minns det så framkom det aldrig något som ens antydde att hon sammanblandat sexliv med yrkesliv.

Så dessa individer med samma namn och ålder, skulle vara olika personer?

Nä du. Naken-Mariann som hetat Rundqvist tidigare, bor idag med sin mamma som heter Rundqvist och naken-Mariann ser ut som denna tafs-Mariann, hårfärg och ansikte stämmer, förutom rynkorna.
Citera
2021-03-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Det här är oftast djupt störda individer och inte pedofiler i sig. Det här är personer som aldrig har haft några vänner och aldrig har passat in. Titta på SMSet och språket hon använder.
När en vuxen person börjar prata som barn så vet man ju att det inte är långt innan personen bör läggas in på psyk.

Gäller det där i alla lägen? Som t.ex när fullvuxna maskulina män börjar prata med "gullig tillgjord barnslig röst" när dom pratar med ett djur. Katt, hund, häst, kanske med flera.
Citera
2021-03-23, 21:58
Medlem
jugbandbluess avatar
det är alltså en svensk som skriver sådär? hon borde inte bara avskedas, hon borde omyndigförklaras
Citera
2021-03-23, 22:12
Medlem
Citat:
Nej det tror jag inte hon säger ju själv att hon har svårt att sätta gränser det är en helt annan sak det du pratar om.

Vi får vänta o se vad som händer med utredningen (om det händer ngt)

Är du mentalt störd?
Klart en förövare skyddar sig själv.
Hon är en äcklig pedofil o borde dömas till återvinning.
Citera
2021-03-23, 22:14
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
det är alltså en svensk som skriver sådär? hon borde inte bara avskedas, hon borde omyndigförklaras

Hennes etnicitet är väl inte känd?

Inte heller hennes ålder. Ännu.
Citera
2021-03-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Så dessa individer med samma namn och ålder, skulle vara olika personer?

Nä du. Naken-Mariann som hetat Rundqvist tidigare, bor idag med sin mamma som heter Rundqvist och naken-Mariann ser ut som denna tafs-Mariann, hårfärg och ansikte stämmer, förutom rynkorna.
Nu fattar jag inte. Menar du att det är samma kvinna som i den gamla tråden?
Citera
2021-03-24, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Gäller det där i alla lägen? Som t.ex när fullvuxna maskulina män börjar prata med "gullig tillgjord barnslig röst" när dom pratar med ett djur. Katt, hund, häst, kanske med flera.

Gissa.
Citera
2021-03-24, 10:48
Medlem
NelaCihapss avatar
Vilken frisk och balanserad (fröken) beter sig olämpligt mot hennes klass på det här sättet? Det här är inte okej, (skoleleverna) ska ju fokusera sig på utbildningslära det är egentligen inget annat som gäller för dem.

Klassföreståndaren blir tvungen att ha (professionalitet) mot flickorna och pojkarna även om det spökar i hjärnan på en klassföreståndare. Det här får bara aldrig hända att barnens liv äventyras eller förstörs av en vuxen person!
Citera
2021-03-27, 01:50
Medlem
Citat:
Såhär är det att lagen finns för att skydda flickor. Men det är extremt vanligt att flickor också är kåta o fantiserar om lärare det vet jag.

Det som det handlar om är att flickor i den här åldern inte förstår konsekvenser o kan hamna i en utsatt situation. Pojkar behöver inte tänka på sånt o kan ju alltid känna sig trygg med en vuxen kvinna eller hur?

Förstår du hur jag menar? Flickor i den åldern är inte mogna att ta ansvar för sin sexualitet.

Jag vill verkligen inte attackera någon men ditt tankesätt är äckligt och pedofilaktigt. Lärare ska inte ha sex med sina elever, punkt. Vuxna ska inte ha sex med barn, punkt.

Tyvärr har jag funnit att när människor resonerar som dig är det för de har gjort något liknande eller kan tänka sig att göra det.🤢
Citera
2021-04-02, 09:46
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Det är inte fel att ha sex med någon över 15 om det finns samtycke.
Bara kräk tycker det.

Vem var det som särade på benen?
Och är hon fin?
Citera
2021-08-06, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jösses, här försvarar vi en misstänk pedofil o övergrepps kvinna utan att veta ngt om offren. Om det nu är svenska barn inblandade undrar jag om du skrivit samma sak?

visst " Walla " kan tyda på barn av utländsk härkomst men inte kan det väl vara rätt i din värld o ge sig på 13 åringar sexuellt med anspeglingar, närmanden osv...

Jag var ironisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in