Hej!
Har på senaste sett brudar på tv och instagram som har på sig bikiniöverdelen åt fel håll. Det är liksom sånna man knyter både på ryggen och runt halsen och det ser ut som att dom har knutit den på fel håll. Ofta ser man nederdelen av pattarna. Varför gör man så här? För att få visa underbooben eller tycker dom det bara är snyggt? Kommer alla ha upp o ner vända bikinis sommaren 2021?
Mode är fan helt sjukt, så jag vete fan hur det egentligen ligger till. Men jag kan tänka mig att det är praktiskt att de går att justera lite med snörena kanske. Du vet, typ one size eller något så att man kan sälja färre antal storlekar men ändå nå en stor massa. Är inte helt säker på vad du menar för bikini. Men verkar den trendig redan nu kommer du garanterat se den till sommaren!
Kan det hela inte ha utgått från ett misstag? Man vände överdelen fel för man inte visste vad som var upp och ner och sedan inte vågade erkänna det när det påpekades utan var tvungen att ljuga om att man vill hitta på ett nytt mode? Jag har för mig att det var en konstnär också som kom undan med att ljuga om sitt korkade misstag och sade sig istället ha "uppfunnit" en ny konstart. Jag tror det kom fram senare att konstnären hade gjort tokigt men vågade inte erkänna det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!