• 1
  • 2
2021-03-16, 19:36
Medlem
Hej!
Har på senaste sett brudar på tv och instagram som har på sig bikiniöverdelen åt fel håll. Det är liksom sånna man knyter både på ryggen och runt halsen och det ser ut som att dom har knutit den på fel håll. Ofta ser man nederdelen av pattarna. Varför gör man så här? För att få visa underbooben eller tycker dom det bara är snyggt? Kommer alla ha upp o ner vända bikinis sommaren 2021?
Citera
2021-03-16, 19:44
Medlem
Mode är fan helt sjukt, så jag vete fan hur det egentligen ligger till. Men jag kan tänka mig att det är praktiskt att de går att justera lite med snörena kanske. Du vet, typ one size eller något så att man kan sälja färre antal storlekar men ändå nå en stor massa. Är inte helt säker på vad du menar för bikini. Men verkar den trendig redan nu kommer du garanterat se den till sommaren!
Citera
2021-03-16, 20:03
Medlem
Rospigg1s avatar
kan du länka ett exemplel. kan inte riktigt se det framför mig
Citera
2021-03-16, 20:09
Medlem
Kolla hon i röd bikini och hon i rosa bikini
https://www.expressen.se/noje/paradi...lla-deltagare/
Citera
2021-03-16, 20:10
Medlem
sommarlovs avatar
Så här?

https://wildandcrazyworld.com/upside-down-bikini-trend/

Folk är inte kloka!
Citera
2021-03-16, 20:21
Medlem
Ja precis så! Det här vansinnet är alltså en trend?
Citera
2021-03-16, 20:21
Medlem
Wigilantes avatar
Sett det med men aldrig fattat, tror det kommer från nån modell.
Citera
2021-03-16, 20:43
Medlem
Asmodeusvults avatar
Finns många varianter. Den där tjejens tar två bikini-underdelar och gör en egen bh är nog konstigast.

Galenskaperna går att beskåda i valfri social media under hashtaggen #swimsuithack
Citera
2021-03-16, 20:52
Medlem
Kunde inte låta bli att kolla. I någon video motiverade dom idiotin med att bikinin åker av om man inte knyter den konstig
Citera
2021-03-16, 20:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Kan det hela inte ha utgått från ett misstag? Man vände överdelen fel för man inte visste vad som var upp och ner och sedan inte vågade erkänna det när det påpekades utan var tvungen att ljuga om att man vill hitta på ett nytt mode? Jag har för mig att det var en konstnär också som kom undan med att ljuga om sitt korkade misstag och sade sig istället ha "uppfunnit" en ny konstart. Jag tror det kom fram senare att konstnären hade gjort tokigt men vågade inte erkänna det.
Citera
2021-03-16, 21:06
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Dom ser ju efterblivna ut allihopa!
Citera
2021-03-16, 21:25
Medlem
Förstår inte varför man skulle göra så och snyggt var det verkligen inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in