2021-03-16, 13:31
Medlem
Tjena! Såg nu att inrikes shoppar har denna inne, nån som testat den som kan kommentera? Har visst sålts flitigt och det är slut på lager...

Namnet låter som dessa gamla noiderna som var skitbra som ab-fubinaca! Och många med liknande namn var också jättebra!
Citera
2021-04-06, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalSoul
Tjena! Såg nu att inrikes shoppar har denna inne, nån som testat den som kan kommentera? Har visst sålts flitigt och det är slut på lager...

Namnet låter som dessa gamla noiderna som var skitbra som ab-fubinaca! Och många med liknande namn var också jättebra!
Vilken inrikes shop har denna menar du ? Hittar inget om denna! Så hade uppskattat om du kan skicka ett om eller förklara vart man finner denna
Citera
2021-04-06, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuusJagarN
Vilken inrikes shop har denna menar du ? Hittar inget om denna! Så hade uppskattat om du kan skicka ett om eller förklara vart man finner denna

Får inte länka här men det är en av sveriges stòrsta rc säljare, kan inte skicka pm för du är för ny användare
Citera
2021-04-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalSoul
Får inte länka här men det är en av sveriges stòrsta rc säljare, kan inte skicka pm för du är för ny användare
Du behöver ju inte skriva hela länken men typ haz*ardche*s.s* kan du ju skriva
Är det rc-in*ik*s.com du syftar på så har dom inte haft den i lager på väldigt länge samt är hela sidan inte längre funktionell vad jag har fattat det som!
Mvh
Senast redigerad av RuusJagarN 2021-04-06 kl. 22:18.
Citera
2021-04-09, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuusJagarN
Du behöver ju inte skriva hela länken men typ haz*ardche*s.s* kan du ju skriva
Är det rc-in*ik*s.com du syftar på så har dom inte haft den i lager på väldigt länge samt är hela sidan inte längre funktionell vad jag har fattat det som!
Mvh
Det senare du skrev är det.
Citera
2021-04-27, 05:05
Medlem
Väntar på rapport innan jag lägger mig en order.
Citera
2021-06-29, 18:17
Medlem
Nån måste väl ha testat än!?
Citera
2021-06-29, 18:37
Medlem
Flexarn10s avatar
Den finns inte att köpa ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera