2021-03-14, 19:39
Medlem
Ska vi gissa på ungdomsrån ?

Larmet kom in till polisen vid 19.13 på söndagen.

– Vi har kommit på plats där. Vi har inlett förundersökning om grov misshandel. En person är gripen, säger Sylvia Oldin vid Stockholmspolisen.

Den misstänkte, en man född på 90-talet, greps av ordningsvakter och överlämnades sedan till polisen.

Även den knivskadade är en man född på 90-talet. Han har förts till sjukhus med lindriga skador.

En kniv har tagits i beslag, enligt Sylvia Oldin.

https://www.expressen.se/nyheter/pol...via-en-skadad/
Senast redigerad av Mysadname 2021-03-14 kl. 20:13.
Citera
2021-03-14, 20:07
Medlem
Kan det vara samma "influencer" som blev påhoppad av 4-5 pers där nyligen?
Senast redigerad av tjugofemore 2021-03-14 kl. 20:12.
Citera
2021-03-14, 23:11
Medlem
mikaelss avatar
Mall of Somalia, blir bara bättre och bättre.
Jag gissar på blattar.
Citera
2021-03-15, 00:26
Medlem
Är det verkligen så illa 2021? Nu är det sällan jag handlar pga. rådande omständigheter (pandemi) men en galleria av alla platser minst sagt oroväckande, hemskt för de föräldrar och barn som blivit vittnen.
Citera
2021-03-15, 00:30
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Jag gissar på blattar.

Ja ett riktigt jävla tillhåll för smågangsters från norrort. Det är märkligt att hyrorna på detta skitställe är så höga. Det funkar att vara där på dagtid. Kvällar och helger är det jävligt mörkt.
Citera
2021-03-15, 00:46
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Farbror-
Är det verkligen så illa 2021? Nu är det sällan jag handlar pga. rådande omständigheter (pandemi) men en galleria av alla platser minst sagt oroväckande, hemskt för de föräldrar och barn som blivit vittnen.

I dagens Sverige smälls det bomber och folk avrättas helt öppet bland folk. Inget konstigt med det, kulturberikning kallas det med ett finare ord.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Ja ett riktigt jävla tillhåll för smågangsters från norrort. Det är märkligt att hyrorna på detta skitställe är så höga. Det funkar att vara där på dagtid. Kvällar och helger är det jävligt mörkt.

Många stora företag ligger där i närheten och folk vill ha nära till jobbet, där av dom höga hyrorna.
Citera
2021-03-15, 08:38
Medlem
Yoweris avatar
Mycket adidasriddare där men jag är själv i MoS när Gnaget lirar och då håller dom sig lugna
Citera
2021-03-15, 08:42
Medlem
08aren08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Jag gissar på blattar.

Ser knappast somalier där men däremot kista centrum fullt
Citera
2021-07-18, 22:48
Medlem
omkretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoweri
Mycket adidasriddare där men jag är själv i MoS när Gnaget lirar och då håller dom sig lugna
Parodiskt att se. Det är som att vara på semester i Dubai fast utan rika araber. Turister från andra länder måste undra om de rest till rätt land om MoS är deras första destination efter Arlanda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in