2021-03-14, 21:17
Medlem
Medlemloss avatar
Den där bruden som viker ut sig hela tiden på instagram och även försvarsmaktens reklam måste fått mycket stock? Stock-holm , eller vad hon heter, ni som har insta kan säkert länka. Sen finns det några andra som varit riktigt flitiga att lägga upp bilder från livet i grönt. Har en vän som knullade friskt med en brud under deras utlandsmission, så inte ens under insats kan varken männen eller flickorna hålla sig professionella.
Citera
2021-03-14, 22:06
Medlem
Det har alltid knullats extremt mycket mindre på regementen än i övriga samhället.
Citera
2021-03-14, 23:42
Medlem
På 90-/00-talet, när jag låg inne fanns det två (2) stycken tjejer på kompaniet, kompaniet var c:a 200 soldater uppskattingsvis, ingen av de låg på min pluton. Det fanns uppskattningsvis 5 tjejer på hela regementet + 2 kvinnliga officerare förekom sporadiskt under utbildningsåret. Har ingen info om det knullades något med dessa. Det gick rykten om att den ena blivit påsatt i städskrubben men tror att det bara var negativt önsketänkande. Den andra hade pojkvän utanför under delar av utbildningen och hade senare en flört med en kille i samma pluton.

Men inte en enda bög som kommit ut ur garderoben. Det var ganska grabbig jargong i lumpen och tror därför att bögar skulle passa in dåligt. Fanns det bögar hos er andra som gjort lumpen, och i så fall knullades det med dem?
Citera
2021-03-14, 23:52
Medlem
Gjorde lumpen 77 i Linköping. Var innan tjejernas intåg. Bara grabbar på kompaniet. Det var en tjej som jobbade i köket som ” alla ” knullade. Blond snygg. När vårt stridis kompani muckade bjöd vi in sjuksköterske skolan till vår muckar fest. Vi var runt 90 grabbar... Kom 300 brudar ! Det natten var ett minne för livet.
Citera
2021-03-15, 01:56
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pigfaceregulate
Vet att det i alla fall i USA är kvinnor som går trains, mer eller mindre en bukkakke-rulle. Svårt att tro att det skulle vara större skillnad i Sverige.

Det där låter bara som dina snuskiga fantasier.
Citera
2021-03-15, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Jag gjorde lumpen på P4 på mitten av 90-talet och då fanns det en tjej i en annan pluton. Hon hade ihop det med två killar. Inte samtidigt dock, så jag skulle väl inte säga att hon knullade runt.

Hon hade fått en egen dusch med draperi, men hon var inte så noga med det. Så man fick tänka på tråkiga saker, när man duschade samtidigt som henne, för att undvika pinsamma situationer

Ahh. Hon hade bara tagit det som en komplimang om din lilla general ställt sig i givakt 👍
Citera
2021-03-15, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
På 90-/00-talet, när jag låg inne fanns det två (2) stycken tjejer på kompaniet, kompaniet var c:a 200 soldater uppskattingsvis, ingen av de låg på min pluton. Det fanns uppskattningsvis 5 tjejer på hela regementet + 2 kvinnliga officerare förekom sporadiskt under utbildningsåret. Har ingen info om det knullades något med dessa. Det gick rykten om att den ena blivit påsatt i städskrubben men tror att det bara var negativt önsketänkande. Den andra hade pojkvän utanför under delar av utbildningen och hade senare en flört med en kille i samma pluton.

Men inte en enda bög som kommit ut ur garderoben. Det var ganska grabbig jargong i lumpen och tror därför att bögar skulle passa in dåligt. Fanns det bögar hos er andra som gjort lumpen, och i så fall knullades det med dem?

Fikusarna har traditionellt sett skickats till Gotland.
Vad är det för galning som låter sin tjej göra lumpen?
Citera
2021-03-15, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kovid19
Fan va ruttet om de gick till andra plutoner med
S k kompanihora.

På min tid knullades det också en hel del. Tror det bara var en av en handful kvinnliga vpl som inte halkade dit. De flesta hade pojkvän därhemma både innan och efter, vet en som också gifte sig vid hemkomst.
Citera
2021-03-15, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Kvinnorna som ligger inne är nog mer att betrakta som män, inget att ha med andra ord.

Historier om "bekanta 10 poängare med sillisar som är militär" undanbedes.
Kanske inte de fagraste alla gånger men lusten behöver det inte vara nåt fel på.
I sanningens namn var inte vi bassar så himla hunkiga, vi heller.
Citera
2021-03-15, 09:30
Medlem
Gjorde lumpen sent 00-tal.

På mitt regemente var vi ca 300 killar som gjorde vpl som jägarsoldater, och så fans det vakt och insat-delen. Där fanns det en tjej. Och hon knullade friskt med alla. 2/3 in i vpl så hade befälen information vid alla plutonen att ryktena som gick om denna dam skulle man inte bry sig om, att dem inte var sanna osv.

Men alla visste att de var flera ggr föolk från olika plutonen gängknullat hon. Sen alla andra som haft one-on-one med hon. Men hon skulle väl klassas som nymfoman. Och bra såg hon ut. Så alla var väl nöjda och glada.

Senare i livet träffade jag en dam som gjort vpl i södra Sverige vid ett pansarregemente, och fick de underförstått från henne att de blev några karlar som hon drog över där.

Tror inte det knulla mindre nu för tiden.
Citera
2021-03-15, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Gjorde lumpen vid millennieskiftet och man hörde ju från malajkompanierna att hyndorna där var vandrande madrasser.
Vid vakttjänstgöring fick en slampa alltid stock.
Hur illa är det nu?
Eller är det mer normala tjejer där numera?
En vis man sa att kvinnorna på den tiden var antingen nymfomaner eller idioter. Somliga var båda.

Låter som en överdrift, så med andra ord låt Petra Malm mycket med män som då hon gjorde sin tjänstgöring?
Citera
2021-03-15, 11:06
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kovid19
Fikusarna har traditionellt sett skickats till Gotland.

Bögplutonen på Gotland är väl ändå en myt?

Vi hade några som spelade för andra laget på min pluton, men det var inget som nån brydde sig om. Inga kvinnor alls på den tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in