2021-03-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyus
Vet i alla fall att 1988 rymde någon tjej från Behandlingshemmet Vemyra i Sollefteå.

Hon knullade hel vilt på vaktplutonen innan polisen kom och hämtade henne på morgonen.

Kan tänka mig att vakterna passade på att få lite fitta då de ju som bekant inte står speciellt högt i kurs i övrigt😺
Citera
2021-03-14, 12:29
Medlem
I min pluton var 3 av 30 fruntimmer.

En låg med 5 killar i plutonen.
En låg med 2 killar i plutonen.
En låg med 1 kille i plutonen.

Detta är vad jag känner till, kan vara ännu fler. Detta är dessutom bara i vår pluton, de kan också varit och snurrat i andra plutoner.

Min slutsats från detta är att det är större sannolikhet att en kvinna i det militära kommer ha sex med sina manliga kompanjoner, än att hon kommer avstå.
Citera
2021-03-14, 12:43
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
För den som är lagd åt det hållet, är det väl inte fel med det?

Ägde mest rum på Gotland va?
Citera
2021-03-14, 15:14
Medlem
megacoolmans avatar
Jag gjorde lumpen på P4 på mitten av 90-talet och då fanns det en tjej i en annan pluton. Hon hade ihop det med två killar. Inte samtidigt dock, så jag skulle väl inte säga att hon knullade runt.

Hon hade fått en egen dusch med draperi, men hon var inte så noga med det. Så man fick tänka på tråkiga saker, när man duschade samtidigt som henne, för att undvika pinsamma situationer
Citera
2021-03-14, 15:22
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Ägde mest rum på Gotland va?

Oavsett om det var på Gotland eller inte, så anser jag att man ska få vara den man är.
Citera
2021-03-14, 15:28
Medlem
magpests avatar
Ju längre bak i tiden du går desto ovanligare bör det ha varit såvida de inte var massa bögar som låg inne.
Citera
2021-03-14, 16:37
Medlem
Tryckkokarens avatar
Vi hade en (1) flicka i vårat kompani när jag gjorde lumpen. Hon var både värdelös och knullade runt med alla bassar som tittade på henne.
Citera
2021-03-14, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Ju längre bak i tiden du går desto ovanligare bör det ha varit såvida de inte var massa bögar som låg inne.

För en som inte gjort lumpen och inte var med på den tiden - förekom det på fullaste allvar gaysex under lumpen förr? Eller nu, för den delen..

Tänker spontant att det inom det militära och under värnplikt var tabu, nu som då, oavsett vad ÖB säger sig tycka om saken.

För egen del kunde jag inte bry mig mindre om vem som knullar med vem och med hur många, mer sex åt folket!
Citera
2021-03-14, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supertastic
För en som inte gjort lumpen och inte var med på den tiden - förekom det på fullaste allvar gaysex under lumpen förr? Eller nu, för den delen..

Tänker spontant att det inom det militära och under värnplikt var tabu, nu som då, oavsett vad ÖB säger sig tycka om saken.

För egen del kunde jag inte bry mig mindre om vem som knullar med vem och med hur många, mer sex åt folket!

Nej, bögar var ganska hatade under 80 och i början på 90 talet och troligen tidigare än så också.
Du blir dessutom inte bög bara för att det saknas kvinnor.
Bögen på mitt kompani ska vara glad att han inte fick stryk trots att han borde fått det så jävla dumt som han betedde sig.
Citera
2021-03-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olva
I min pluton var 3 av 30 fruntimmer.

En låg med 5 killar i plutonen.
En låg med 2 killar i plutonen.
En låg med 1 kille i plutonen.

Detta är vad jag känner till, kan vara ännu fler. Detta är dessutom bara i vår pluton, de kan också varit och snurrat i andra plutoner.

Min slutsats från detta är att det är större sannolikhet att en kvinna i det militära kommer ha sex med sina manliga kompanjoner, än att hon kommer avstå.

Ja unga människor dras till varandra, och intresserar sig för varandra. Hade ju varit ungefär lika om det varit 30 tjejer och tre killar. Vet en kille som gick ensam med ca 30 tjejer på gymnasiet. Vårdlinjen...

Han hann väl med att ha sex med tre av dom under sin gymnasietid.
Citera
2021-03-14, 19:34
Medlem
I min gymnasieklass med både tjejer och killar bildades i alla fall två par, och ytterligare några hånglade med varandra på lite fester. +ytterligare några som hade sex med varandra vid nåt tillfälle. Vad är grejen?
Citera
2021-03-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
samma här. ett ålderstecken antar jag, på min tid fanns det inga kvinnliga värnpliktiga. när kom dom?

Haha vafan det fanns väl tjejer som jobbade på klädutdelning o diverse kringliggande saker.
Själv fick man ju inget men min kompis fick ju ligga.
Men dom tjejer som fanns räckte ju knappast till 1100 man.
Om dom inte fick historiens största bukkake då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in