2021-03-13, 02:38
Medlem
Hej, hoppas innerligt någon av er sitter på bra info gällande detta.

Jag skulle behöva få tag på en privatperson tidigare folkbokförda adress från 2016.
Har försökt leta manuellt genom bostadsområdet via googlemaps men jag hitter inte huset jag letar efter.
Jag är offer I ett våldsbrott som tagits upp nyligen (från 2016) och jag tror att det skulle hjälpa mitt minne att se huset framför mig.

Hoppas någon kan vara till hjälp, tack på förhand.
Citera
2021-03-13, 02:54
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babycakez

Jag skulle behöva få tag på en privatperson tidigare folkbokförda adress från 2016.
Har försökt leta manuellt genom bostadsområdet via googlemaps men jag hitter inte huset jag letar efter.
Jag är offer I ett våldsbrott som tagits upp nyligen (från 2016) och jag tror att det skulle hjälpa mitt minne att se huset framför mig.

Kan du inte höra med skatteverket om dom kan hjälpa dig?
Citera
2021-03-13, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Kan du inte höra med skatteverket om dom kan hjälpa dig?

Vill helst undvika kontakt med myndigheter, tycker detta är jobbigt nog som det är :/
Citera
2021-03-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babycakez

Det finns inga offentliga register där tidigare adress finns med, förutom på Mrkoll.se där kan du se tidigare adress. Men det är endast från 2019 eller så som de tog in den uppgiften.
Enda möjligheten är att ringa Skatteverket på 0771-567 567, du kommer att fråga efter en uppgift som är en allmän handling. De har alltså inte rätt att fråga vem du är eller varför du vill ha den.
Gör det enkelt, jag behöver uppgift om var Sven Svensson personnummer/födelsedatum var folkbokförd den xx-xx-xx.
Det är fyra år sedan det finns ju en risk att huset målats/rivits/byggts om under den här tiden, men förstår att du vill se om det kan hjälpa dig att få fram dina minnesbilder. Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in